شکری استاد ارتباطات در کارگاه آموزشی گفت: مدیریت روابط عمومی یعنی مدیریت کلام و احساسات، وظیفه روابط عمومی اطلاع رسانی نیست، وظیفه اصلی روابط عمومی ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی است.

به گزارش راه آرمان؛ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با همکاری مس سرچشمه و روابط عمومی فرمانداری رفسنجان کارگاه آموزشی ارتباطات و روابط عمومی با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان رفسنجان و اصحاب رسانه و با حضور استاد ارتباطات حمید شکری خانقاه در آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه ولیعصر برگزار شد.

حمید شکری در این جلسه زندگی را فرآیندی از ارتباطات ، اطلاعات و مبادلات دانست و گفت: مدیریت روابط عمومی یعنی مدیریت کلام و احساسات، روابط عمومی اطلاع رسانی نیست، وظیفه اصلی روابط عمومی ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی است.

شکری گفت: باید بتوانیم ارتباط برقرار کنیم اما تنها تمرکز بر رویداد نداشته باشیم، بر روی اخبار فرآیند محور تمرکز کنیم و تحلیل کنیم.

وی بیان داشت: همه کارهای ما نوعی ارتباط است هفت درصد ارتباطات کلامی و ۹۳ درصد ان غیر کلامی است.

شکری بی برنامگی ، وظیفه محوری، عدم تفکیک بین موضوعات راهبردی و غیرراهبردی، تضادها، الویت صرفا اطلاع رسانی، پراکندگی و فقدان تمرکز ارتباطی را از جمله موانع روابط عمومی ها و یا به تعبیر وی قاتلان روابط عمومی دانست و از طرفی تیم ،رینی، شادی آفرینی، مشارکت آفرینی، شوق آفرینی، امید آفرینی و شفافیت آفرینی را از جمله ویژگی های روابط عمومی اثربخش عنوان کرد.

این استاد دانشگاه پذیرش بی قید و شرط ، قدردانی، تایید، تحسین و توجه را پنج را متقاعد و شیفته کردن طرف گفت و گو بیان کرد.

استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان
استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان
استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان


انتهای پیام/

عکس از امین قاسمیان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبری