تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵
۰
plusresetminus
هنرمند اصفهانی که به شهر کرمان سفر کرده، طراحی و خوشنویسی محراب و دیوارهای «امامزاده محمد ابراهیم مجاب» شهر کرمان را انجام می‌دهد.
وقتی عشق به اهل‌بیت(ع) همیشه جاری است
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ وارد صحن امامزاده محمد ابراهیم مجاب علیه‌السلام که شدم، دیدم در حال طراحی و رنگ‌آمیزی یکی از دیوارهای صحن حرم است. معمولا در ایام تعطیلات عید نوروز، کسی اقدام به کار اجرایی و عمرانی، در صحن حرم امامزادگان که حضور زائران و مجاوران را بیش از روزهای عادی است، نمی‌کند و انجام این دسته کارها به قبل از سال موکول می‌شود.



حس خبرنگاری‌ام برای این حضور و انجام کار، آن هم در ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز مجاب نشد، نزدیک‌تر رفتم تا بتوانم گفتگویی داشته باشم. زمانی که شروع به صحبت کرد، بیشتر متعجب شدم. با طراحی هم‌صحبت شدم که با لهجه شیرین اصفهانی پاسخ سوالاتم را می‌داد.



خود را محمد شریفیان معرفی کرد که اهل اصفهان و ساکن تهران است و خانواده همسرشان اهل کرمان هستند. وی در خصوص فعالیت خود این‌گونه می‌گوید: بیش از ۲۰ سال است که در عرصه هنر، خوشنویسی، تذهیب، کاشی‌کاری و طراحی فعالیت می‌کنم.



این هنرمند اصفهانی ادامه داد: هر سال چند سفر به کرمان دارم و به‌دلیل نیت شخصی برای بازسازی برخی از قسمت‌های حرم امامزاده محمد ابراهیم مجاب علیه‌السلام اقدام می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته طراحی و خوشنویسی گنبد حرم، دیوارهای صحن امامزاده و برخی از دیوارهای اطراف حرم را انجام دادم و امسال نیز محراب و بازسازی برخی از دیوارها را در نظر گرفته‌ام.



از این هنرمند اصفهانی در خصوص خیر و برکت انجام این کار در زندگی شخصی‌اش جویا شدم، سر به‌زیر انداخت و با تأمل اظهار کرد: من هرچه در زندگی‌ام دارم از عنایت خداوند متعال و لطف ائمه معصومین علیهم‌السلام است و امیدوارم نگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام همواره بر زندگی‌ام باشد.
 




انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdzz0ffyt0oz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین