تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۳
۰
plusresetminus
استاندارکرمان امروز پنجشنبه ۳۱ تیرماه مهمان دیار سردارشهید حاج یونس زنگی آبادی بود و ضمن تجلیل از نیکوکار حاج ماشاالله زنگی آبادی، به درخواستهای اهالی رسیدگی کرد.
به گزارش "راه آرمان"  علی زینی وند به اتفاق فرماندار کرمان و  زاهدی و  پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در این سفر ضمن ادای احترام و ستودن مقام شامخ شهیدان سرفراز زنگی آباد از طرحهای عام المنفعه و فعالیتهای نیکوکار و خیر حاج ماشاالله زنگی آبادی بازدید کرد.

استاندار کرمان در سخنانی از نمایندگان کرمان به عنوان نمایندگان باعزت و صاحب نفوذ 
نام برد که علاوه بر رسیدگی به امور حوزه انتخابیه، به مشکلات دیگر مناطق کشور نیز توجه دارند.

 زینی وند برگزاری جلسات جهت پیگیری مشکلات و درخواستهای مردم را در تهران با وزرا و مقامات کشوری را بسیار مفید و مثر توصیف کرد.
وی افزود: با تعامل نمایندگان استان در مجلس در هشت ماه حضور در استان کرمان معادل یک دوره ۴ساله امور استان پیش رفته و اقدامات موثری در نتیجه این تعاملات ووارتباطات کاری حاصل شده است.

استاندارکرمان بابیان اینکه در تمدن ایران، جایگاه کرنان برجسته و شکوهمتد است افزود: در این میان زنگی آباد بنام سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی و ویژگیهای مذهبی در کشور، شناخته شده است.
 زینی وند فعالیتهای عام المتفعه و روحیه نیکوکاری اهالی زنگی آباد و به خصوص حاج ماشاالله زنگی آبادی را مایه افتخار دانست و گفت:
به طور ویژه از حاج ماشاالله زنگی آبادی تقدیر می کنم. برخی مقامات و وزرا از ایشان به نیکی یاد می کنند و قدردان اقدامات ایشان هستند.
استاندار کرمان در خصوص طرحعای عمرانی در زنگی آباد تصریح کرد: برای اجرای طرحهای عمرانی
درچارچوب قانون عمل می کنیم و در موارد لازم 
راهکار ارائه می دهیم.

زینی وند خاطر نشان کرد: جایی که تعامل شود کار سرعت می گیرد و در جایی که تعامل نشود و برای طرحها معارض وجود داشته باشد طبق قانون و کار کارشناسی، حقوق افراد تامین و مرداخت می شود اگر پس از این همکاری انجام نشود بر اساس نظر شورای تامین و هماهنگی دستگاه قضا، تصمیم حاکمیتی در راستای حفظ جان و رفاه مردم در طرحهای مهم عمل می شود.

در خصوص آب کشاورزی و آشامیدنی نیز مبنای کار، راهکار کارشناسی و حمایت از آن است.

امام جمعه زنگی آباد در مجتمع آموزشی خیرساز حاج ماشاالله زنگی آبادی این شهر در سخنانی تعیین تکلیف اراضی وقفی، تامین آب آشامیدنی و کشاورزی را خواستار شد.
حاج ماشاالله زنگی آبادی نیز بر کمک مسئولان در اختصاص زمین جهت ساخت بیمارستان خیرساز تاکید کرد.

مدیران کل آموزش و پرورش، اوقاف، دفترفنی استانداری، راهداری در این بازدیدهاحضور داشتند.

حجت الاسلام جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه نیز در سخنانی با تقدیر از اقدامات خیرخواهانه اهالی زنگی آباد در حوزه اوقاف از همکاری در واگذاری زمین جهت ساخت پل زنگی آباد طبق قانون با حداکثر تعامل خبر داد.

انتهای پیام/امیر https://armanekerman.ir/vdcgzz9qwak9xw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما