تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴
۰
plusresetminus
علی عسکری، شهردار منطقه چهار شهر کرمان، از افزایش ۲۶ هزار مترمربعی فضای سبز به سرانه فضای سبز منطقه چهار شهر کرمان، طی ۴ سال خبر داد.
به گزارش خبرنگار"راه آرمان"  علی عسکری، شهردار منطقه چهار شهر کرمان با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری کرمان، بوستان‌های پهلوان، آلاله، نابینایان، سلمان فارسی، هشت‌بهشت، زریسف و کودک در منطقه چهار ساخته شده است، به ساخت پارک‌های فرهنگ، امید، شهید همت و جماران نیز در این منطقه اشاره کرد و از افزایش ۲۶ هزار مترمربعی فضای سبز خبر داد و گفت: افزایش این میزان فضای سبز، رضایت مردم منطقه چهار را دربر داشته است . 

وی از ۱۹۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت و همچنین ۳۹۹ هزار مترمربع آسفالت در منطقه چهار شهر کرمان در این چهار سال مدیریت شهری خبر داد و گفت: از دیگر اقدامات در این دوره می‌توان به اصلاح تقاطع هندسی میدان پژوهش، اصلاح دوربرگردان بلوار امام صادق (ع) و بهسازی میدان مسجد صاحب‌الزمان (عج)، اشاره کرد.

عسکری ادامه داد: ۱۲۱ هزار و ۹۳۰ مترمربع از معابر منطقه چهار نیز لکه‌گیری و آسفالت شده است.

وی از اجرای پارکینگ اضطراری پل پژوهش به تعداد ۲ واحد خبر داد و بیان کرد: در این مدت، مسیر تندرستی بلوار ۲۲ بهمن به میزان ۵۳۰ مترمربع، مسیر پیاده‌راه خیابان ۱۲ امام به متراژ ۳۵۰ مترمربع، پیاده‌راه خیابان ۱۲ آذر به میزان هزار و ۱۰۰ مترمربع اجرا شده است؛ ضمن اینکه مسیر دوچرخه بوستان امید به میزان ۱۸۷ متر و مسیر دوچرخه بوستان سلمان فارسی به میزان ۶۰۰ متر احداث شده است.

عسکری با اشاره به ۷۹ هزار و ۴۵۰ متر جدول‌گذاری در مدت یاد شده گفت: شهرک شهید همت به طول ۹ هزار متر و بلوار صبا به طول ۴۵۰ متر جدول‌گذاری شده است.

وی از ۷ هزار و ۳۰۰ متر پیاده‌روسازی در این دوره خبر داد و گفت: نواقص روشنایی تمام بوستان‌ها، میادین و فضا‌های سبز در منطقه چهار نیز رفع شده است.

شهردار منطقه چهار شهر کرمان، از دیگر کار‌های این شهرداری در دوره حاضر  را روکش آسفالت بلوار ۲۲ بهمن به متراژ ۶ هزار مترمربع و روکش آسفالت خیابان گلستان به متراژ ۶هزار مترمربع عنوان کرد   و از نصب ۹ المان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در منطقه چهار خبر داد. 

وی افزود: از اقدامات مهم دیگر در این منطقه، حفر حدود ۱۲۰ حلقه چاه جذبی، احداث کانیوو و استقرار ۱۰ پمپ ثابت و احداث حوضچه برای روان‌آب‌های سطحی است.

شهردار منطقه چهار شهر کرمان، نصب ۱۶ ست کامل وسایل بازی کودکان و تندرستی، اجرای ۱۲ مورد المان‌های مناسبتی و نوروزی، اجرای زیر ساخت جشنواره ۲۰ ـ ۲۰ معاونت فرهنگی، اجتماعی در بلوار ۲۲ بهمن، افزایش سطح تنظیف معابر و محدوده جمع‌آوری زباله با واگذاری به بخش خصوصی و تعیین پایان محدوده خدمات شهرک شهید همت (شهرک صنعتی سابق) برای اطلاع‌رسانی به شهروندان برای پیشگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز را بخش دیگری از کار‌های انجام شده از سوی شهرداری این منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/امیر
 
https://armanekerman.ir/vdchvvnzk23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما