تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰
۰
plusresetminus
حمید علیزاده گفت: در راستای اجرای رزمایش مشترک شرکت توزیع برق و سازمان بسیج قرار است کاهش 50 درصدی مطرف برق را در ساعات کاری محقق شود.
کاهش 50 درصد مصرف برق ادارات با اجرای رزمایش مشترک شرکت توزیع برق و سازمان بسیج/ جمع آوری هزار و 750 ماینر غیر مجاز در حوزه شمال استان 
به گزارش راه آرمان؛ حمید علیزاده مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق شمال کرمان ظهر امروز در رزمایش مشترک شرکت توزیع برق و سازمان بسیج در راستای کاهش مصرف برق گفت: در راستای همکاری هایی که سازمان بسیج ادرات با شرکت های توزیع برق دارند یکسری اقدامات مدیریت مصرف را در ادارات و صنوف پر مصرف انجام داده ایم.
وی ادامه داد: برای تحقق اهداف مدیریت مصرف تفاهم نامه ای در سطح کلان و کشوری بین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت نیرو منعقد شده است.

کاهش 50 درصد مصرف برق ادارات با اجرای رزمایش مشترک شرکت توزیع برق و سازمان بسیج
علیزاده عنوان کرد: در راستای این سند همکاری شرکت های توزیع با همکاری سازمان بسیج ادارات پیگیری می کنند تا مصوبات هیئت محترم وزیران را که مطابق آن 50 درصد کاهش مصرف برق ادارت باید محقق شود، اداراتی که دارای مولدهای خود تامین و اضطراری هستند مولد های خود را در پیک بار به کار بگیرند تا بتوان کاهش 50 درصدی مطرف برق را در ساعات کاری داشته باشند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق شمال کرمان افزود: خوشبختانه در سطح استان کرمان این همکاری از سوی ادارت وجود دارد، امروز نیز در رزمایش مدیریت مصرف که همزمان با سراسر کشور است همکاران در شرکت توزیع اقدامات مدیریت مصرف را در تمامی ادرات اعمال می کنند.
وی توضیح داد:بر این اساس اداراتی که به دیزل جنراتور مجهز هستند آن را وارد مدار می کنند تا این رزمایش از ساعت 11 صبح امروز تا 13 به پایان برسد همچنین در ادامه ی رزمایش امروز که احتمالا تا پایان پیک بار خواهد بود محوریت رزمایش را ادارت، دستگاههای اجرایی و صنوف پر مصرف را قرار داده ایم.
محوریت رزمایش مشترک شرکت توزیع برق و سازمان بسیج جلب مشرکت های خانگی است
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق شمال کرمان هدف این رزمایش و محوریت آن جلب مشارکت مشترکین خانگی عنوان کرد و توضیح داد: از آنجا که ادارات الگو ساز جامعه هستند و برای این که فرهنگ مدیریت مصرف را در بخش خانگی ترویج دهیم ادارات و صنوف پر مصرف به عنوان محوریت این رزمایش انتخاب شده اند.
علیزاده بیان کرد: ازهمشهریان تقاضا داریم با توجه به افزایش دما، کاهش منابع آبی نیروگاههای برق آبی و پیشی گرفتن میزان مصرف برق بار تولید، با ده درصد کاهش مصرف برق ما را در مدیریت بار شبکه همیاری کنند تا خاموشی ها را به حداقل برسد.
وی در مورد رمز ارزها توضیح داد: اخیرا پدیده ای به نام رمز ارزها وارد مدار مصرف برق شده است، اگر رمز ارزها به صورت قانونی باشند با توجه به تفاهم نامه و قرار دادی که دارند در تابستان ها و ایام پیک مصرف از مدار خارج هستند و در سایر ایام فعالیت می کنند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق شمال کرمان ادامه داد: دستگاههای استخراج کننده رمز دیجیتال که به صورت غیر مجاز در حال فعالیت هستند شرکت در حال رصد چنین مشترکینی از طریق تغییر در مصرفشان است و مشترکین شناسایی شده و به نهادهای قضایی معرفی می شوند.
علیزاده عنوان کرد: اگر مشترکین در محل سکونت و یا محل کار شاهد استخراج غیر مجاز رمز ارز بودند با شماره تلفن 121 و یا مراجعه به دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق و یا از طریق سایت توانیر مراجعه و آدرس و مشخصات را اعلام کنند، این مشخصات به صورت محرمانه خواهد بود و در صورت محقق شدن گزارش تا سقف بیست میلیون تومان به فرد گزارش دهنده داده می شود.
جمع آوری هزار و 750 ماینر غیر مجاز در حوزه شمال استان 
وی به میزان مصرف ماینرها اشاره کرد و گفت: دستگاههای استخراج کننده رمز دیجیتال یا همان ماینرها معمولا دو تا سه کیلو وات مصرف برق دارند که معادل یک کولر گازی و یا 4 کولر آبی است و برای تولید یک بین کوین برابر با مصرف 35 هزار مشترک خانگی در طول یک شبانه روز است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق شمال کرمان بیان کرد: تا کنون حدود هزار و 750 دستگاه ماینر غیر مجاز از ابتدای دوره تا کنون در حوزه شمال استان کرمان جمع آوری شده است.
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcbzgb8grhb5ap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین