تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۹
۰
plusresetminus
رزمایش نظارت و پایش مدیریت مصرف برق در شهرستان سیرجان با عنوان “طرح شهید عباسپور” همزمان با سراسر کشور، چهارشنبه ششم مرداد و با همکاری بسیج برگزارشد.
رزمایش پایش مدیریت مصرف برق با همکاری بسیج در سیرجان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ مدیر امور برق شهرستان سیرجان در حاشیه این دیدار گفت: همزمان با سراسر کشور، رزمایش سراسری رصد و پایش بار مصرفی برق ادارات، اصناف و جلب مشارکت مشترکین خانگی و به‌کارگیری مولدهای اضطراری در نقاط حساس با حضور نیروهای بسیج و سپاه شهرستان برگزار شد.
سلمانی زاده با بیان اینکه این مانور برای تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هدف کنترل مصرف ساختمان‌های اداری تا حد ۵۰ درصد مصارف دوره مشابه سال قبل در ساعت فعالیت و استفاده از مولدهای دیزلی برای حفظ تاب‌آوری ادارات برگزار شد،بیان کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی در ایام اوج بار پیش رو، ضمن کاهش و کنترل بار مصرفی در ساعات اداری تا حد ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه و کنترل بار در سطح ۱۰ درصد برای ساعات غیر اداری جهت تأمین نیازهای اولیه و ضروری نیز اقدام کنند.
وی اذعان کرد: در این مانور4اکیپ سنجش میزان همکاری دستگاه‌های دولتی با همکاری نیروهای بسیج و سپاه در کاهش بار مصرف برق از طریق به‌کارگیری مولدهای خود تأمین و سایر راهکارهای تعیین شده در ساعات اوج بار بازرسی و نظارت کرده اند.
سرهنگ دوم پاسدار روح الله شاهمرادی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت:بسیج در زمینه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی از ظرفیت و پتانسیل مطلوبی برخوردار است که می تواند با بهره مندی از این ظرفیت های موجود در زمینه تولید و انتشار محتوا در زمینه مصرف بهینه انرژی در فضای مجازی، صنعت برق شهرستان را یاری کنند.
وی گفت: تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه، می تواند ضمن کمک به تحقق اهداف مدیریت مصرف، به نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق نیز منجر شود.
روح الله شاهمرادی ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل ایجاد شده، بتوان در زمینه بهینه‌سازی مصرف برق و کاهش مصرف گام های موثری برداشته شود.
وی بیان کرد: این مانور همچنین به منظور سنجش میزان همکاری مشترکان اداری و دستگاه‌های دولتی در کاهش بار مصرف برق از طریق به‌کارگیری مولدهای خود تأمین و سایر راهکارهای تعیین شده در ساعات اوج بار و از طریق بررسی داده‌های لحظه‌ای جمع‌آوری شده توسط کنتورهای هوشمند، اجرا شده است.
سرهنگ دوم پاسدار شاهمرادی اذعان کرد: خاموش کردن چراغ‌های اضافی، کاهش مصرف سیستم سرمایشی، حذف وسایل برقی غیرضروری و به مدار آوردن دیزل ژنراتورها در ساعت اوج بار را از جمله راهکارهای کاهش مصرف برق عنوان کرد.
انتهای پیام/سعید
  https://armanekerman.ir/vdcef78zxjh8wei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما