تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
۰
plusresetminus
جلسه شورای اقامه نماز استان کرمان برگزار شد

نماز باید در روح و جان و زندگی فردی و عمومی جریان داشته باشد.

شورای اقامه نماز استان امروز ۹ مهر ماه با حضور استاندار کرمان و معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده ولی‌فقیه و اعضای شورا در استانداری برگزار گردید.
نماز باید در روح و جان و زندگی فردی و عمومی جریان داشته باشد.
به گزارش "راه آرمان" شورای اقامه نماز استان امروز ۹ مهر ماه با حضور استاندار کرمان و معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده ولی‌فقیه و اعضای شورا در استانداری برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه عنوان کرد:  نماز باید در روح و جان و زندگی فردی و عمومی جریان داشته باشد.

وی بیان داشت:عبادت و عبودیت دو نکته مهم در امر نماز هستندو قابل تفکیک از یکدیگر نبوده و نیست. وی با بیان اینکه نماز جلوه مهم اقامه است افزود: نماز رو ح عبادت است و عبادت  زمانی در سبک زندگی ما تاثیر گذار خواهد بود که بر پایه اقامه باشد.

علی زینی وند استاندار کرمان در این جلسه گفت: هدف این است که تاثیرگذاری اقدامات و مجموعه فعالیت‌ها را بر اقامه و پایبندی به نماز در جامعه ببینیم، لذا روی نکات کلیدی و مهم بیشتر باید کار شود.

وی گفت: وضعیت نماز و جایگاه ان باید در شان و جایگاه نظام اسلامی باشد و باید در این زمینه آسیب شناسی شده و با اجرای طرحها و پیشنهاداتی که ارائه می شود در شناخت این ضعفها و هر چه بهتر برگزار شدن این فریضه الهی در همه ارگانها و سازمانها صورت گیرد.

استاندار کرمان اظهار کرد: ظواهر و نمای نمازخانه ها نیز در این امر خیلی مهم است که در این زمینه برای هر سازمانی بودجه ای تعیین شده که با استفاده صحیح می توان بهترین اثرگذاری را در امر اقامه نماز داشته باشد.

وی همچنین جلسات ستاد اقامه نماز را مهم خواند و به حضور شخص مدیران در این جلسات تاکید کرد و همچنین افزود بهتر است در زمان برگزاری نماز هیچ جلسه ای برگزار نشود.

انتهای پیام /امیر https://armanekerman.ir/vdcg7z9qtak9xt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما