تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
۰
plusresetminus
فرماندار جیرفت گفت: زیرساخت‌های لازم توسط فرمانداری جیرفت جهت انجام پروژه آبرسانی به مناطق محروم فراهم می‌شود و در این راستا با توجه به تجهیزاتی که سپاه جیرفت در اختیار دارد بخشی از مشکلات آب آشامیدنی مردم برطرف خواهد شد.
پروژه آبرسانی یک گام مهم و بلند در جهت خدمت‌رسانی به مناطق محروم است
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ صبح امروز جلسه هماهنگی انجام پروژه آبرسانی به مناطق محروم با حضور ابوذر عطاپور فرماندار، سرهنگ ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بخشداران، آبفا و اداره عشایری جیرفت برگزار شد.

ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان جیرفت گفت: زیرساخت‌های لازم توسط فرمانداری جیرفت جهت انجام پروژه آبرسانی به مناطق محروم فراهم می‌شود و در این راستا با توجه به تجهیزاتی که سپاه جیرفت در اختیار دارد بخشی از مشکلات آب آشامیدنی مردم برطرف خواهد شد.

فرماندار جیرفت افزود: در پروژه آبرسانی به مناطق محروم بیشتر هدف حوزه روستایی و عشایری است که بحمدالله مناطق روستایی محروم مشخص و تعیین شده است.
عطاپور تصریح کرد: در پروژه آبرسانی روستایی اصل هدف ما بحث رضایت‌مندی مردم است و یکی از اولویت‌های اصلی در این پروژه خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظّم شهداء می‌باشد.

وی افزود: فرمانداری شهرستان جیرفت از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری بخشی از اعتبار به این پروژه‌ها را تأمین کرده است و با توجه به اینکه سپاه شهرستان جیرفت روستاها را شناسایی کرده است با برنامه‌ریزی بخشی از مشکلات بی‌آبی و کم‌آبی مردم برطرف می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: بحران آب در جنوب کرمان جدی است و بحث تأمین آب یکی از دغدغه‌هایی می‌باشد که با آن مواجه هستیم.

سرهنگ بهروز افزود: مجموعه سپاه استان کرمان به طور خاص با مدیریت سردار حسین معروفی برنامه‌ای را تحت عنوان قرارگاه آب به اجرا گذاشته است که بخشی از آن با اجرای پروژه‌های آبرسانی در مناطق محروم و روستایی مشکل آب آشامیدنی مردم حل خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد: با توجه به اینکه جنوب کرمان دچار تنش آبی شدید است این پروژه‌ها در روستاهای محروم شهرستان جیرفت با جدیت در دستور کار قرار می‌گیرند و تعداد قریب به ۵۰۰ خانوار مشکل آب آشامیدنی این مناطق حل می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تجربه بسیار موفق سپاه در بحث آبرسانی و تأمین آب شرب در مناطق محروم نگاه قرارگاه بر آن خواهد بود که با سرعت افزایشی، روستاهایی که دچار تنش آبی هستند را مشکل آن‌ها را برطرف کند.
سرهنگ بهروز افزود: در شهرستان جیرفت ۷ روستا را با مطالعه و کارشناسی دقیق که جمعیت خانوار قابل توجهی دارند را در اولویت قرار داده‌ایم که این مناطق محروم با جمعیت و خانواده‌های معظم شهداء می‌باشند که جهت تأمین آب شرب اقدام خواهد شد.
وی گفت: روستاهایی که در پروژه آبرسانی قرار دارند مورد مطالعه و کارشناسی میدانی قرار گرفته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: سپاه بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها تامین اعتبار کرده است و مواردی همچون اصلاح شبکه، پیش‌بینی مخزن، اصلاح خطوط پوسیده آبرسانی روستاها و اصلاح خطوط انتقال آب در پروژه آبرسانی مورد تأکید قرار گرفته است.

سرهنگ بهروز گفت: در مجموع قریب به ۴۰ هزار متر لوله با کیفیت بالا و مرغوب با ۱۰ سال ضمانت تضمین تجهیزات شبکه در این پروژه‌ها مصرف می‌شود.

سرهنگ بهروز ابراز امیدواری کرد و افزود: با توجه به اهمیت پروژه هر چه سریع‌تر با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم امر تأمین آب آشامیدنی را محقق خواهیم کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد: با کار، مدیریت و اراده جهادی مشکلات کمبود آب را در مناطق محروم و روستاهای شهرستان جیرفت برطرف خواهیم کرد و رفع مشکل و تأمین آب شرب سالم و پایدار روستاهای هدف یکی از مأموریت‌های اصلی سپاه جیرفت است.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcaawn6a49nuy1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما