تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۸
۰
plusresetminus
ابوالفضل فرحبخش گفت: همه دستگاه ها و نهادها باید در راستای پیشگیری از وقوع جرم تلاش کنند و یکی از وظایف نهاد حاکمیت در جامعه پیشگیری از وقوع جرائم است.
پیشگیری از وقوع جرم، یکی از وظایف نهاد حاکمیت در جامعه
به گزارش "راه آرمان"؛ ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری راور در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در روستای طرز گفت: یکی از اولویت های دستگاه قضا بر اساس سند تحول قضایی پیشگیری از وقوع جرم می باشد و اگر موضوع پیشگیری به صورت جدی دنبال شود شاهد کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: همه دستگاه ها و نهادها باید در راستای پیشگیری از وقوع جرم تلاش کنند و یکی از وظایف نهاد حاکمیت در جامعه پیشگیری از وقوع جرائم می باشد.

فرحبخش عنوان کرد: روحانیون فعال در جامعه باید از طریق منابر مردم را به پرهیز از گناه و جرم دعوت کنند.

وی در ادامه گفت: دادگستری شهرستان راور با ایجاد واحد پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری بر عملکرد کلیه دستگاه ها و نهادها برای پیشگیری از وقوع جرم نظارت می نماید.

فرحبخش بیان کرد: هدف از برگزاری جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در روستاها و مناطق دور از شهر راور ارتباط بیش از بیش بین مسئولین و مردم و رفع مشکلات و معضلات جامعه در راستای پیشگیری از وقوع جرم می باشد.

وی در پایان گفت: همه مسئولین باید خود را خادم و پاسخگوی مردم بدانند و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

در ادامه اژدری فرماندار راور گفت: همیشه در تمام موضوعات از جمله درمان و جرم، پیشگیری مقدم بر درمان بوده و این مهم باید در اولویت کاری مسئولین باشد، لذا پیشگیری باید ابتدا از خود مردم شروع شود و مردم نسبت به مسائل و جرائم آگاه شوند.

وی افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشور ما، مشکلاتی در جامعه ایجاد شده که این مشکلات با همدلی و همکاری مسئولین قابل حل است.

در ادامه استوارزاده معاون دادستان راور گفت: دادستانی شهرستان راور در جهت پیشگیری از وقوع جرائم از جمله سرقت، مواد مخدر و تصرف غیر قانونی اراضی کشاورزی  اقداماتی انجام داده است لذا مسئولین ادارات و نهادها، اعضا شورای های روستا و دهیاران باید در جهت پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق و اموال بیت المال تلاش کنند و اقدامات خود را در جهت منافع عمومی انجام دهند.

استوارزاده افزود: بهترین راه برای پیشگیری از وقوع جرم وجود سیستم پایش تصویری می باشد که مسئولین امر باید اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان مردم در شوراهای روستا و دهیاران معضلات و مشکلات خود را از جمله کمبود آرد و آب آشامیدنی و همچنین مشکل مردم سینه کوه در خصوص مرغداری و امنیت روستاها و پیشگیری از سرقت را مطرح کردند.

انتهای پیام/ کارگرزاده https://armanekerman.ir/vdcjavevhuqe88z.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما