تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰
۰
plusresetminus
آئین اختتامیه جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری «سردار آسمانی» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شامگاه پنج‌شنبه با معرفی برگزیدگان در سیرجان برگزار شد.
جشنواره رسانه‌ای «سردار آسمانی» با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد
به گزارش راه آرمان؛ آئین اختتامیه جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با عنوان «سردار آسمانی» شب گذشته با معرفی آثار برتر در سیرجان برگزار شد. 

 این جشنواره برای اولین بار با هدف نکوداشت نام و یاد سردار بزرگ ایران شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع این شهید بزرگوار و با حمایت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و همراهی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، ستاد مکتب حاج قاسم و بسیج رسانه استان برگزار شد. 

در مرحله اول که شاملِ ارسال آثار، تایید آثار و داوری بود بیش از ۵۱۰ اثر از ۲۵ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

در نهایت نیز ۳۱۸ اثر، توسط داوران و اساتید مورد تائید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت‌فرهنگ و ارشاداسلامی شایسته داوری شناخته شدند و با معرفی برگزیدگان، آئین اختتامیه این رویداد مهم رسانه‌ای که به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا به تاخیر افتاد، شب گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است این برنامه در محل شهرک مساکن گل گهر  با حضور امام جمعه شهرستان سیرجان و مدیرکل فرهنگ، ارشاداسلامی و جمعی از مدیران و اهالی رسانه از برگزیدگان جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری  برگزار شد.
در پایان این آئین، برگزیدگان جشنواره معرفی و از آن ها تجلیل شد:

در رشته تیتر هیات داوران اثری را شایسته رتبه‌ی اول؛ رتبه دوم به صورت مشترک به نسیم سلیمانی از هفته نامه تجارت معدن و فولاد و هدی رضوانی از فصلنامه معراج تعلق گرفت و رتبه سوم به صورت مشترک به عبدالله الماسی از خبرگزاری ایرنا استان کرمانشاه و نجمه حسنی از ایرنا استان کرمان تعلق گرفت.

در رشته مصاحبه محسن فاطمی نژاد از روزنامه قدس مشهد، مریم سادات آجودانی از خبرگزاری فارس استان تهران و هادی کاربخش از هفته نامه یزدان کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته گزارش مهری فروغی از خبرگزاری تسنیم استان اصفهان نفر اول و رتبه دوم به صورت مشترک به مصطفی قطبی جشوقانی از خبرگزاری ایرنا مشهد و هدی رضوانی از فصلنامه معراج تعلق گرفت و مینا مولایی از روزنامه جام جم تهران رتبه سوم را کسب کرد.

در رشته یادداشت و سرمقاله احمدرضا تخشید از هفته نامه پاسارگاد سیرجان نفر اول شد و رتبه دوم به صورت مشترک به رقیه توسلی از روزنامه قدس و خلیل همایی‌راد از خبرگزاری میزان تعلق گرفت و کبری سعادتی از دوهفته نامه آزنا از استان اردبیل سوم شد.

در رشته طراحی و صفحه آرایی نرگس بامری از روزنامه کرمان امروز، فریدون حسینی از هفته نامه آذریورد اردبیل و محمد کرمی از روزنامه صبح ساحل استان هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته عکس محمدحسن صلواتی از شهرآرانیوز مشهد، مهدیه غفوریان از خبرگزاری فارس شهر مشهد و ابوذر احمدی زاده. از «ایرنا استان کرمان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcbw8b8grhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما