تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰
۰
plusresetminus
مسعود اشجعی کارگردان فیلم سینمایی"دکتر جیم و آقای واو" گفت: مشارکت و حمایت دادگستری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از فعالیت های فرهنگی و ساخت فیلم سینمایی"دکتر جیم و آقای واو" عاملی دلگرم کننده برای سایر هنرمندان و سینماگران شده است.
حمایت مجموعه دادگستری کرمان از هنر عامل دلگرم کننده ای برای هنرمندان است
به گزارش "راه آرمان" مسعود اشجعی کارگردان فیلم سینمایی"دکتر جیم و آقای واو" در نشست با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان که به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا که هنر همواره به دنبال عدالت بوده و متولی عدالت نیز دادگستری می باشد به همین جهت تاکنون بازتاب خوبی از این فیلم در بین هنرمندان مشاهده شده و دید عملیاتی مجموعه دادگستری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در ساخت این فیلم بسیار کمک کننده بوده و احساس بسیار خوبی از این تعامل و مشارکت ایجاد شده است.

این کارگردان کرمانی بیان کرد: امیدواریم با همدلی دولت جدید، قوه قضاییه و مجلس دورنمای روشن و امیدوار کننده ای برای هنرمندان کشور ایجاد شود تا عدالت خواهی پر رنگ تر از همیشه و در قالب سینما و هنر دنبال و بیان شود.

اشجعی گفت: فیلم سینمایی"دکتر جیم و آقای واو" مجازات‌های جایگزین حبس و کنترل خشم را در قالب طنز بیان کرده و ببینده را با رویه جذابی با داستان همراه می کند، همچنین در این فیلم طبق ایده و دغدغه"همایون همتی" به عنوان مجری طرح، به بخش مهمی از فرهنگ و هنر و سابقه کرمان یعنی قالی کرمان نیز اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه فیلم نامه فیلم سینمایی"دکتر جیم و آقای واو" به بخشی از معضلات استان کرمان مانند بیکاری و جرایم پرداخته و روحیه عدالت خواهی را بالا می برد، یادآور شد: تصویربرداری این فیلم در لوکیشن های متعدد انجام شده و به اتمام رسیده است و نیمه اول آبان ماه آماده اکران می باشد.

یادآوری می شود: این فیلم در ژانر کمدی اجتماعی و با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از خشم و همچنین معرفی و برجسته کردن قانون مجازات های جایگزین حبس در سیستم قضایی کشور، با حضور هنرمندان کشوری و بومی استان تولید شده است.

انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcd5f0fxyt0xs6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین