تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱
۰
plusresetminus
چهارمین یادواره شهدای ۱۲ شهید شهر دوساری عنبرآباد با حضور پر شور مردم، خانواده های معظم شهداء و مسئولان در شهر دوساری برگزار شد.
برگزاری چهارمین یادواره شهدای ۱۲ شهید شهر دوساری
به گزارش "راه آرمان" چهارمین یادواره شهدای ۱۲شهید شهر دوساری عنبرآباد با حضور پرشور مردم و مدیران شهرستان در زینبیه  شهر دوساری عنبراباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین امین کمالی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره بزرگ شهدای شهر دوساری گفت: شهدای ما با خود خدا تجارت کردند و به مقام بالای قرابت با خداوند متعال دست یافتند.

وی گفت: شهدای ما سه گام بزرگ برداشتند، گام اول زندگی موحدانه همراه با شناخت و عمل به دستورات خداوند، دوم زندگی خالصانه با توحید عملی به خداوند متعال و سوم زندگی عاشقانه است که خداوند ایشان را به آن مقام عالی رساند.

حجت الاسلام والمسلمین کمالی عنوان کرد: امروز باید حوزه اندیشه خود و فرزندان خود را مواظبت و در مقابل شبهات روز واکسینه کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت طلبی فرمودند "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست." لذا ببینید به برکت خون شهداء قبل از انقلاب کشور ما کجا قرار داشت و امروز کجا قرار دارد؟

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: تشکیل انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشور اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی، فرایند نظم نوین جهانی است برای شکست کامل استکبار جهانی.

وی ابراز کرد: امروز برگ برنده دست هسته های مقاومت است و استکبار به سرکردگی آمریکا در حال افول است و این را خود آنها اقرار کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین کمالی افزود: در جنگ یازده روزه غزه، موشک های فلسطینی آبروی آمریکا و اسرائیل مدعی داشتن قدرت نظامی را در جهان برد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر کجا که گوش به حرف ولایت کردیم و مسیر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را رفتیم و به دشمن اعتماد نکردیم، برگ برنده را دریافت کردیم و پیروز شدیم.

وی عنوان کرد: تاریخ ثابت کرده، تنها گذاشتن ولی خدا شکست مسلمین را حتمی می کند.

در حاشیه یادواره شهدای شهر دوساری از کتاب عیار گمنامی خاطرات و زندگی نامه سردار شهید امیرعلی خالصی رونمایی شد.

خاطرات این کتاب توسط حجت الاسلام هادی آبکار و خانم مرضیه خالصی جمع آوری و به چاپ رسیده است.



انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcjavevouqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما