تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
۰
plusresetminus
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی کرمان:

۲۷ هکتار از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد خلع ید و از تصرف خارج شد

امیر افضلی افزود: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان ۲۷ هکتار از اراضی ملی روستای رضی آباد بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.
۲۷ هکتار از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد خلع ید و از تصرف خارج شد
به گزارش "راه آرمان" امیر افضلی فرماندهی یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اظهار کرد: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان ۲۷ هکتار از اراضی ملی روستای رضی آباد بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد ڪه چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: نیروهای پاسگاه‌ ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد با همکاری نیروی انتظامی و حکم دستگاه قضایی شهرستان این اراضی ملی را خلع ید و از ید متصرفین خارج و به دولت باز گرداندند.

 امیرافضلی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی ادامه داد:هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محڪوم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با "شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ ڪد امداد جنگل و مرتع اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان" گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی ڪنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.


انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcg7q9qtak9xw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما