تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
۰
plusresetminus
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کرمان

رئیس اتاق بازرگانی کرمان از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.
برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کرمان
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» سید مهدی طبیب‌زاده صبح امروز در یک‌صدمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان  عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که چگونه مسیر و شرایط تحقق مشارکت مردم در عرصه اقتصاد و تولید را فراهم کنیم.

وی اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل ما بررسی عوامل و موانع عدم مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد است و در این زمینه‌ کار ریشه‌ای انجام شده و امیدواریم که تا پایان سال کارنامه قابل قبولی را برای عرضه ارائه کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان ادامه داد: تامین مالی یکی از راه‌های مشارکت مردمی است که باید در این مسیر واکاوی‌هایی را صورت داد زیرا درپی بخشنامه بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی در سال گذشته، بنگاه‌های اقتصادی به‌شدت با کمبود نقدینگی مواجه شده‌اند و باید فکر جدی برای آن داشت.

طبیب‌زاده اذعان کرد: تلاش داریم که تسهیل در عرصه تأمین مالی را علمی جلو ببریم و تسریع در جذب آن از بازار سرمایه را از همین  امروز آغاز خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد را بازار سرمایه می‌دانیم که سرمایه اندک مردم جمع و در قالب ابزار مالی در اختیار تولید قرار می‌گیرد که در این صورت زمینه مشارکت جدی و فراگیر مردم را در اقتصاد فراهم کرده‌ایم.

وی در پایان  نمایشگاه اکسپو را تجربه موفقی عنوان و خاطر نشان کرد: ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری نیز همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان را برگزار خواهیم کرد تا در ابعاد اقتصادی و اجتماعی مطرح تمام پتانسیل‌های استان را ارائه کنیم و امیدواریم پیام نوآوری، فناوری و تغییر نگرش را داشته باشیم.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgzz9q3ak9t74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین