تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۱
۰
plusresetminus
آکادمی کار آفرینی و توسعه کسب و کار رفسنجان با حضور مسئولان استان و شهرستان و جمعی از کارآفرینان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رسما آغاز به کار کرد.
به گزارش راه آرمان از رفسنجان؛ آکادمی کار آفرینی و توسعه کسب و کار با هدف آموزش و پرورش جوانان مستعد و با مشارکت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و انجمن کارآفرینان شهرستان با حضور مسوولان استان و شهرستان و جمعی از کارآفرینان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رسما آغاز به کار کرد.

رضا اساعیلی پور مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه رفسنجان به عنوان تعاون شهر در کشور مطرح است، اظهار کرد: تحصیلات دانشگاهی مهم است و آن چیزی که بیشتر اهمیت دارد ارتباطات اجتماعی و شبکه های اجتماعی، علمی و شرکت در گروه های مختلف علمی، ورزشی و... است که فرد را متمایز نماید.

وی با اشاره به اینکه شبکه ای که توسط انجمن کارآفرینان ایجاد شده است شبکه ای بی نظیر  و هزار سال تجربه در پشت آن وجود دارد، افزود: دوره آکادمی کسب و کار دوره بی نظیری است که در رفسنجان برگزار و باعث تولید و اشتغالزایی می شود و افرادی که این دوره را برگزار می کنند از افراد باتجربه هستند.


اسماعیلی تصریح کرد: باید از این شبکه ای که ایجاد شده استفاده کنید و برای تغییر خودتان و آینده  از آن بهره ببرید و برای خود و چندین نفر شغل ایجاد کنید.

روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شرکت صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه، گفت: مجتمع مس سرچشمه از اوایل راه اندازی توجه خاص به مسئولیت های اجتماعی داشته است  قدیمی ترین نشانه آن باغ کنتوییه در چند کیلومتری مجتمع قرار دارد که همزمان با راه اندازی مجتمع ایجاد شده است.

وی افزود: در سال 93-94 مس شعار "مس حامی فرهنگ و هنر " را مطرح کرد و به طور جد به این موضوع ورود پیدا کرد همزمان با شیوع کرونا  با شعار «در بحران‌ها همراه شمائیم»با حمایت همه مدیران ارشد این موضوع را ادامه داد.

ابوالهادی با بیان اینکه با توجه به مفهوم فرهنگی که ریشه در تمدن و فرهنگ دینی و ملی ما دارد، پیش رفتیم، گفت:  مدیران ارشد مس سرچشمه رفسنجان سعی کرده اند همیشه با مفهوم شکرگزاری یک کار خیر انجام دهند و یکی از اتفاقات خیلی خوبی که افتاد حضور در کنار این انجمن بود  که با مطرح شدن این ایده تلاش کردیم این ایده ها را حمایت کنیم و نوعی شکرگزاری کنیم و در کنار این مجموعه باشیم.









انتهای پیام/ عکس از رقیه غیاثی
 
 
  https://armanekerman.ir/vdcj8vevxuqe88z.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما