تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱
۰
plusresetminus
به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان جشن باشکوهی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان درمجموعه ورزشی ریاست جمهوری برگزار شد.
به گزارش راه آرمان؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و بزرگداشت مقام جوان، شب گذشته مراسم جشنی با حضور مردم در موزه ریاست جمهوری رفسنجان برگزار شد.

سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر در این مراسم، بیان کرد: شهر خوب یافتنی نیست؛ شهر خوب ساختنی است و وجود شما همشهریان و همکاریتان در عرصه های مختلف می تواند ما را در انجام رسالت مان در حوزه شهرداری و شورای شهر موفق نماید.
 

وی بیان کرد: رفسنجان در همه عرصه ها، شهری پیشرو بوده، امیدواریم با توکل به خداوند، همکاری همشهریان، دانش و تخصص رفسنجانی ها، اقداماتی خوبی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی در طول چهار سال خدمت در شهر، شاهد باشیم.

مجید کهنوجی در این مراسم با تبریک میلاد باسعات حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر فعالیت های عمرانی و زیباسازی اجرای برنامه های شاد و مفرح را در دستور کار دارد.

شهردار رفسنجان افزود: برنامه های شاد و مفرح در سال ۱۴۰۱ طبق خواسته همشهریان تداوم خواهد یافت.

گفتنی است، کنسرت بزرگ خنده در رفسنجان شب گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور حسن ریوندی و با اجرای سیدمرتضی حسینی به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در مجموعه ورزشی ریاست جمهوری برگزار شد.



 
عکس از مهدی محمودی مقدم

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjvievhuqe8xz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما