تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۱
۰
plusresetminus
این روزها شهروندان راوری از پروسه طولانی تعویض لامپ های روشنایی معابر و کوچه ها و خاموشی ها گلایه دارند.
به گزارش راه آرمان؛ این روزها شهروندان راوری از پروسه طولانی تعویض لامپ های روشنایی معابر و کوچه ها و خاموشی ها گلایه دارند. لامپ هایی که مدت‌های زیادی است، چهره خاموشی به این شهر داده اند.

این روز ها به هر خيابان و یا کوچه ای در راور نگاه می‌کنیم درصد زیادی از لامپ ها را خاموش می‌بینیم و اداره برق شهرستان بی تفاوت از این موضوع می‌گذرد.

با توجه به باب الرضا بودن شهرستان راور و ورود هر ساله مسافرین به این شهرستان، بیشتر لامپ های ورود شهر و خیابان های اصلی سوخته اند. آیا سزاوار است شهری که هر ساله شاهد چند هزار مسافر است این چنین خاموش باشد؟

برخی از همشهریان می‌گویند: بیش از چندین بار با اداره برق شهرستان برای تعویض لامپ های تیرهای برق تماس گرفته ایم، اما هر بار می‌گویند برخی از این لامپ ها در شهرستان موجود نیست و باید از کرمان ارسال شود. جای سوال است که مانع کار چیست؟ آیا هنوز این لامپ ها ارسال نشده اند؟ مگر چند سال طول می‌کشد تا این لامپ ها از کرمان ارسال شوند؟!

خاموشی لامپ های تیرهای برق در سطح شهرستان امنیت این مناطق را به خطر انداخته و مشکلات بسیاری را برای اهالی این مناطق به وجود آورده است. چه بسا این خاموشی ها می‌تواند باعث ایجاد خسارت های جانی و مالی برای شهروندان راوری شود.

در پایان از مسئولین اداره برق شهرستان راور خواستاریم نسبت به بررسی و رفع این معضل شهری اهتمام لازم را داشته باشند.



انتهای پیام/ راور

  https://armanekerman.ir/vdchi-nzz23ni6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما