تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶
۰
plusresetminus
رزمایش جهادگران فاطمی با حضور جهادگران بسیجی در محل حسینیه ثارالله (ع) سپاه شهرستان بافت برگزار شد.
به گزارش راه آرمان: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور امام جمعه، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جهادگران بسیجی در محل حسینیه ثارالله (ع) سپاه شهرستان بافت برگزار شد.

صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در رزمایش جهادگران فاطمی که در محل حسینیه ثارالله (ع) سپاه شهرستان بافت برگزار شد با بیان اینکه جهاد سازندگي، يادگار ارزنده امام بزرگوار ماست تصریح کرد: جهاد سازندگی با شور و نشاط انقلابی و انگیزه بر خواسته از ایمان و اخلاص جوانان عاشق به امام و خدمت صادقانه پایه ریزی شد.

محمدی اظهار کرد: در جهاد سازندگی روحیه ابتکار، خلاقیت، نوآوری، خستگی ناپذیری و سخت کوشی، شهامت، جسارت، شجاعت، پایداری و مقاومت در برابر سختی‌ها و ناهمواری‌ها، حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حاکم بود.

نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از پیامدها و آثار مثبت احیاء جهاد سازندگی این است که خدمت رسانی به جامعه به دست مردم و به خصوص جوانان انجام می شود تاکید کرد: با توجه به نیاز کشور به مدیریت انقلابی با رویکرد جهادی، ایجاد اشتغال، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و مردم مستضعف، نیاز به تشکیل یک نهاد انقلابی با رویکرد مردمی و غیردولتی برای ادامه خدمت‌رسانی به مستضعفان احساس می‌شود.

محمدی در پایان با تبیین بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شکل گیری بسیج سازندگی، خواستار جهاد تبیین توسط گروههای جهادی شد و از زحمات گروه‌های جهادی در جریان همه گیری بیماری کرونا وکمک های بی دریغ مجموعه بسیجیان و همچنین کمک رسانی همه جانبه گروه‌های جهادی در بحران‌های مختلف از آنان تقدیر نمود.

انتهای پیام/ع
https://armanekerman.ir/vdcfcxdy1w6dmea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما