تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۲
۰
plusresetminus
مدیرکل بهزیستی استان کرمان خبر داد؛

نگهداری 484 نفر معتاد متجاهر در 5 مرکز ماده 16 کرمان

عباس صادق زاده گفت: هم اکنون 484 نفر معتاد متجاهر در 5 مرکز  ماده 16 بهزیستی حضور دارند و رقمی بالغ بر5/4 میلیارد تومان در این جریان هزینه شده است.
نگهداری 484 نفر معتاد متجاهر در 5 مرکز ماده 16 کرمان
عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با جمع آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: جزو کسانی که تاکنون واکسینه شده اند افراد پرخطر از جمله معتادان نیز وجود دارند چه افرادی که در مراکز ماده 16 نگهداری می شوند و چه افرادی در پاتوق ها هستند.

وی گفت: از ابتدای پیک کوید جمع آوری معتادان متجاهر انجام شده است در سال گذشته که به دلیل پخش کلیپی در فضای مجازی و به دستور استاندار قرار شد که افراد متجاهر جمع آوری شوند منتهی پروتکل های کوید 19 به ما اجازه نمی داد با ظرفیت کامل کار انجام شود و قرار شد با ظرفیت یک سوم معتادان متجاهر جمع آوری شوند که متاسفانه لحاظ نشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ادامه داد: در روز اول 329 نفر معتاد متجاهر  را در مرکزی که یکصد و 50 نفر ظرفیت داشت جمع آوری کردیم سپس طی جلسه ای با حضوراستاندار قرار بر این شد که تعداد زیادی جمع آوری انجام شود.

صادق زاده بیان کرد: در سال گذشته در مجموع 700 نفر جمع آوری شدند و علیرغم اینکه تست همه مثبت بود به هر حال لطف خدا بود و درایت دستگاه های متولی حتی یک مرگ و میر در این زمینه وجود نداشت.

وی افزود: از مرداد سال 99 تا هم اکنون بالغ بر 2 هزار و 800 نفر معتاد متجاهر جمع آوری، ساماندهی و به مراکز دیگر منتقل که بعد از بهبودی به خانواده ها تحویل داده شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: همین امروز 484 نفر معتاد متجاهر در 5 مرکز  ماده 16 بهزیستی حضور دارند و رقمی بالغ بر 5 و 4 دهم میلیارد تومان در این جریان هزینه شده و تا امروز دو میلیارد تومان بدهکار هستیم.

صادق زاده اذعان کرد: آخرین جلسه  عصر چهارشنبه گذشته در استانداری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت و قرار شد جلسه ماده 16 برگزار و جمع آوری مجدد نیز شروع شود که بزودی اتفاق خواهد افتاد و اگر متجاهری در سطح شهر در حال پرسه زدن است جمع آوری و ساماندهی شوند.

انتهای پیام/نامجو
  https://armanekerman.ir/vdcd9z0fzyt0x56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما