تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
۰
plusresetminus
حسن هانی زاده گفت: کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی یکی از کابینه های انقلابی است که در راستای اهداف انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
کابینه پیشنهادی در راستای اهداف انقلاب و رهنمودهای رهبری شکل گرفته است/ این کابینه برگرفته از رنج های ملت ایران در طول هشت سال گذشته است
حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: کابینه پیشنهادی که آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب به مجلس ارائه داده است، یکی از کابینه های انقلابی است که در راستای اهداف انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: شخصیت هایی که به عنوان وزیر در این کابینه معرفی شده اند؛ همگان از شخصیت های شناخته شده، انقلابی و بدون حاشیه هستند که می توانند در فرآیند زمانی کوتاه مشکلات، اشتباهات و کاستی هایی که در گذشته بوده را جبران کنند.

وی ادامه داد: قطعا پس از رأی اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی، با دستور کار جدید، طرح و برنامه های جدید کار خود را آغاز خواهند کرد و در این مدت تحولات کاملا مهم و اساسی در حوزه اقتصادی، وضع معیشتی مردم پیش خواهد آمد.

هانی زاده با بیان اینکه آیت الله رئیسی دو مأموریت مهم پیش رو دارد، عنوان کرد: پیش برد برجام و به سرانجام رساندن مذاکرات در وین با کشورهای 1+4 که خروجی آن باید به نفع ملت ایران باشد و تمام تحریم ها لغو شود و مسئله دیگر وضعیت معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: تیم اقتصادی آیت الله رئیسی در کابینه، تیمی منسجم و هماهنگ است و به نظر می رسد که این کابینه می تواند در آینده شرایطی را فراهم کند که وضعیت بازار و مسائل معیشتی به یک نقطه مثبت برسد.

وی تأکید کرد: تجربه سال های گذشته نشان داده است که مدیریت غرب گرا و نگاه به غرب هیچ گونه دستاوردی برای ملت ایران نداشته و نخواهد داشت  و چنانچه رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته بود؛ امروز شرایط اینگونه نبود.

هانی زاده با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی ایران به خاطر نگرش نسبت به غرب و امید بستن به غرب و کشورهای اروپایی دچار رکود شده است، اظهار کرد: کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی، برگرفته از رنج های ملت ایران است که در طول هشت سال گذشته دچار مشکلات اقتصادی بسیار زیادی شده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: نگاه کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی، نگاه کاملا داخلی و بومی است و هیچ گاه امیدی به کشورهای غربی نخواهد داشت؛ چرا که امکانات زیادی در داخل کشور وجود دارد که باید مورد شناسایی و بهره برداری صحیح قرار بگیرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchqvnzx23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین