تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸
۰
plusresetminus
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

وزرای پیشنهادی؛ همسو با برنامه های آیت الله رئیسی انتخاب شده اند

شهباز حسن پور با بیان اینکه وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور همسو با برنامه‌های ایشان انتخاب شدند، گفت: برخی از وزرا پیشنهادی در حوزه تخصصی خود صاحب نظر هستند و امیدواریم در جهت حل مشکلات مردم گام های اساسی را بردارند و در این زمینه بتوانند موفقیت خوبی را کسب کنند.
وزرای پیشنهادی؛ همسو با برنامه های آیت الله رئیسی انتخاب شده اند

شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور همسو با برنامه‌های ایشان انتخاب شدند، گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات را جوانی نخبه، خلاق و مدیر می دانم و خطیب از چهره‌های امین نظام است که می‌تواند در وزارت اطلاعات موفق باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اهمیت شروع به کار دولت سیزدهم و هماهنگی های به عمل آمده، در دو روز گذشته فراکسیون اصناف و اشتغال نشست هایی را برگزار کرده و با اکثر وزرا پیشنهادی جلساتی را داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تلاش بر این است که قریب به اتفاق وزرای پیشنهادی رأی بیاورند و امیدوار هستیم که دولت در اولین فرصت و پس از گرفتن رأی اعتماد از مجلس کار خود را با قدرت آغاز نماید.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برخی از وزرا در حوزه تخصصی خود صاحب نظر و سبک هستند و امیدواریم که در ماه های اول شروع به کار خود بتوانند منشأ خیر و برکت باشند و در جهت حل مشکلات مردم گام های اساسی را بردارند و در این زمینه بتوانند موفقیت خوبی را کسب کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه جلساتی را با حضور اکثریت وزاری پیشنهادی داشته ایم؛ همچنین نمایندگان استان به صورت فعال پیگیر برنامه وزرا بوده و در جلسات حضور چشمگیر داشته اند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcev78zojh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین