تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰
۰
plusresetminus
محمدرضا علیزاده گفت: چشم انداز و نگاهی که به آینده در دولت سیزدهم وجود دارد با حضور آیت الله رئیسی، چشم انداز بسیار روشنی است و برای همه روزنه امیدی ایجاد شده است.
چشم انداز به آینده در دولت سیزدهم بسیار روشن است/ مقوله فرهنگ در تمامی ارکان نظام باید شکل گیرد
محمدرضا علیزاده در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اولویت های عرصه فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم با بیان اینکه ما شرایط سختی را پشت سر گذاشته ایم، گفت: چشم انداز و نگاهی که به آینده در دولت سیزدهم وجود دارد با حضور آیت الله رئیسی، چشم انداز بسیار روشنی است و برای همه روزنه امیدی ایجاد شده است تا در تمامی بخش ها اتفاقات خوبی رخ دهد.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: آنچه که در عرصه فرهنگ و هنر امیدواریم محقق شود، این است که فرهنگ به عنوان یک بخش مجزا در کنار سایر بخش ها دیده نشود و فرهنگ در تمامی ارکان و اجزا نظام و کشور حضور داشته باشد که این امر الزاماتی دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید با اولویت ویژه به موضوع فرهنگ نگاه شود، اظهار کرد: منابع لازم در عرصه فرهنگ باید تأمین شود و به جای آنکه دولت تصدی کند، مردم و مؤسسات فرهنگی و هنری باید فعالیت کنند و دولت در این زمینه بیشتر باید تسهیلگر و حمایتگر باشد.

علیزاده با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: این موضوع را ما در گذشته داشته ایم که عملا به دلیل محدودیت منابع، اعتبارات و بعضا نگاهی که وجود داشته، این اتفاقات رخ نداده است و چنانچه این موضوع اتفاق بیافتد و ما آن را در تمامی عرصه های فرهنگ جاری و ساری بدانیم و نقش دولت در تصدی ها کمرنگ و نقش مردم و نهادهای غیر دولتی پر رنگ تر شود؛ تجربه نشان داده است که کار در گستره وسیع تر و بهتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjyyevyuqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین