تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۵
۰
۱
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار تاکید کرد؛

طرح شهید سلیمانی راهکاری موثر در مهار کرونا

داوود ابراهیم پور گفت : 32 تیم نظارتی ،حمایتی و مراقبتی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار در قالب طرح شهید سلیمانی حضور فعال دارند
طرح شهید سلیمانی راهکاری موثر در مهار کرونا
داوود ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: نیروهای بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی، آماده خدمت و همکاری با مدافعان سلامت به کار گرفته خواهند شد.

وی با اشاره به پیک پنجم گفت: جهت عبور از این بحران و مقابله با ویروس کرونا،مردم درکنار مدافعان سلامت، تیم های سه گانه بسیج، نقش اصلی را ایفا می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت محله معرفی می‌شود و نیروهای بسیج شهرستان در قالب تیم های حمایتی،نظارتی و مراقبتی  به کار گرفته می‌شوند.

این مقام مسئول افزود: در راستای طرح شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار با تمام بضاعت در خدمت سلامت مردم است.

وی تصریح کرد: برای مقابله و قطع زنجیره انتقال کرونا  32 تیم نظارتی ،حمایتی و مراقبتی با حضور بسیجیان متخصص در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان انار تشکیل شده است.

ابراهیم پور با اشاره به سخنان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی ) و اجرای طرح  کمک مومنانه گفت: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حمایت از خانواده های آسیب پذیر 420 بسته معیشتی با برآورد تقریبی 96 میلیون تومان و 3000 پرس غذای گرم به این خانواده ها اهدا شده است.

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcgzz9quak9xy4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عالی بود