تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱
۰
plusresetminus
کمیته امداد و بسیج سازندگی ناحیه کهنوج به منظور توسعه همکاری و کمک به اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی،محرومیت زدایی،ارائه خدمات اجتماعی،تامین آب شرب و ازدواج آسان تفاهم نامه همکاری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال امضا کردند.
امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی با هدف کمک به اشتغال
به گزارش راه آرمان ؛ کمیته امداد و بسیج سازندگی ناحیه کهنوج به منظور توسعه همکاری و کمک به اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی،محرومیت زدایی،ارائه خدمات اجتماعی،تامین آب شرب و ازدواج آسان تفاهم نامه همکاری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال امضا کردند.

محمد برجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهنوج در گفتگو با راه آرمان عنوان کرد: ارائه خدمات اجتماعی، محرومیت‌زدایی، تأمین آب شرب، اشتغال زایی و ازدواج آسان در اولویت اقدامات سپاه در شهرستان کهنوج است.

 وی افزود : محور اصلی اشتغال زایی مد نظر مجموعه بسیج ، اقتصاد مقاومتی و توانمند سازی خانواده های محروم و مستعد اشتغال می باشد و در سال جاری نیازمند به فعالیت عملیاتی در حوزه اشتغال و رفع موانع احتمالی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی در سال جاری تصریح کرد: تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد دارای بندهای مختلف از جمله آموزش افراد ، کاریابی برای نیازمندان، حمایت از کارآفرینان و ایجاد شغل می باشد.

در ادامه چمنی رئیس کمیته امداد امام خمینی  (ره) کهنوج با اشاره به تحقق این تفاهم نامه بعنوان یک جهش اساسی در حوزه اشتغال اقشار محروم جامعه تصریح کرد: در راستای این تفاهم نامه ۱۶۹ شغل با کمک سپاه و کمیته امداد در شهرستان برای محرومان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/رحمانی https://armanekerman.ir/vdcaa6n6649nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما