تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۱
۰
plusresetminus
هادی زاهدی گفت: طی یک سال زمین برای ساخت شهرک صنفی در بردسیر رشد ۴ برابری داشته است که این موضوع مورد اعتراض مسئولان اتاق اصناف شهرستان است.
رشد ۴ برابری زمین شهرک صنفی طی یک سال/ کارخانه های فولاد مایحتاج خود را از کسبه و اصناف بردسیری نمی خرند
هادی زاهدی رئیس اتاق اصناف شهرستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار راه آرمان، گفت: در ابتدا از اصناف و کسبه محترم شهرستان به جهت همراهی و همکاری با مسئولان شهرستان و اجرای مصوبات ستاد محترم کرونا از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون قدردانی و تشکر میکنم.

وی افزود: اصناف از ابتدای انقلاب در کلیه موارد در خط مقدم بوده اند و از ابتدای شیوع بیماری کرونا ثابت کردند که سلامت و حفظ جان مردم و همشهریان بر درآمد و کسب و کارشان اولویت دارد، علی رغم اینکه دولت به هیچ یک از تعهداتش در خصوص اصناف عمل نکرد و مورد بی مهری قرار گرفتند.
 
زاهدی درباره خرید زمین برای ساخت شهرک صنفی بیان کرد: با توجه به الزام جابجایی اصناف و مشاغل الاینده از سطح شهر و تجمیع این صنوف در شهرک های صنعتی و با توجه به استارت این کار توسط اتاق اصناف شهرستان از سال ۹۸ و پیگیری های صورت گرفته توسط بنده و هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان و برگزاری چندین جلسه و مذاکرات با مسولان شرکت شهرکهای صنعتی و مسئولان شهرستان در سال ۹۹ دو قطعه زمین از سوی شرکت شهرکهای صنعتی استان در محل شهرک صنعتی شهرستان به اصناف برای ایجاد شهرک صنفی تخصیص داده شد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته نقشه های مربوط به آن نیز از سوی شرکت شهرکها اماده و ارسال و به تایید اتاق اصناف گردید.

رئیس اتاق اصناف بردسیر اظهار کرد: از شهریور ۹۹  پیگیری ها از سوی اتاق اصناف شهرستان با جدیت آغاز شد و نقشه های مربوطه در پایان سال تحویل اتاق اصناف شد و از ابتدای امسال که قصد معرفی متقاضیان برای دریافت زمین را داشتیم از سوی شرکت شهرکها قیمت ۴ برابری نسبت به سال گذشته به ما اعلام شد که این افزایش قیمت مورد اعتراض
مسولین اتاق اصناف شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: این موضوع به نماینده محترم و فرماندار محترم اطلاع رسانی گردید و این عزیزان قول پیگیری در خصوص رایزنی با مسوولان محترم شرکت شهرکهای صنعتی استان در خصوص استفاده از قیمت سال گذشته برای واگذاری زمین به اصناف را دادند.

وی گفت: ولی با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی اتاق اصناف شهرستان متأسفانه تا کنون نتیجه مطلوبی در این خصوص حاصل نشده است که از نماینده و فرماندار محترم تقاضا داریم این موضوع را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

زاهدی در خصوص تامین مایحتاج کارخانه های فولاد و عدم خرید این مجموعه ها از اصناف بردسیر گلایه کرد و گفت:  روزی که مقرر شد کارخانه های فولاد در شهرستان بردسیر راه اندازی و افتتاح شوند اصناف شهرستان این انتظار را داشتند که تامین اقلام مورد نیاز این کارخانجات و پرسنل آنها توسط اصناف شهرستان صورت خواهد گرفت.

وی افزود:  ولی با توجه به اینکه اصناف شهرستان توانایی تامین کلیه اقلام مورد نیاز کارخانجات و با نازلترین قیمت را دارند متأسفانه نمیدانیم که چه عواملی باعث شده و چه مسائلی وجود دارد که مسئولان خرید و تدارکات این کارخانجات، بیشترین خرید مایحتاج و ملزومات مورد استفاده خود را از مرکز استان و سایر شهرها انجام می دهند.

زاهدی در پایان گفت: در این خصوص چندین تقاضا از سوی اتاق و اتحادیه ها به مسولان داده شده است و از نماینده و فرماندار و سایر مسئولان محترم تقاضای پیگیری و رسیدگی به این درخواست اصناف را داریم.

انتهای پیام/شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdcexz8zojh8wzi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما