تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰
۰
plusresetminus
سجاد محمد حسنی گفت: نظم در فضای مجازی منجر به استفاده بیشتر و بهتر عموم مردم از این فضا و در نهایت حمایت از تولیدات فرهنگی و تولیدگران این آثار است.
دلیل شکل گیری نمایشگاه مجازی مکتب حاج قاسم چه بود؟/ نظم در فضای مجازی موجب حمایت از تولیدات فرهنگی می شود

حجت السلام سجاد محمد حسنی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص راه اندازی وب سایت« نمایشگاه مجازی مکتب حاج قاسم» گفت: ایده ایجاد این وب سایت در ابتدا توسط گروه جهادی مدرسه علمیه امام حسین علیه السلام شهرستان بافت آغاز شد و در ادامه کار مدرسه علمیه محمودیه و دبیرخانه جهادگران حوزوی استان کرمان به جمع ما پیوستند.

مسئول پژوهش حوزه علمیه شهرستان بافت با بیان اینکه امیدواریم در آینده با مشارکت تمامی علاقمندان به فرهنگ اسلامی شتاب کار چند برابر شود، عنوان کرد: کار ما پژوهش است و ما نیز با کتابخانه و کتابداری سر و کار داریم؛ نظمی که در کتابخانه‌های بزرگ وجود دارد هیچگاه با ورود کتاب‌های زیاد به هم نمی‌خورد؛ بلکه کتابخانه بزرگتر و غنی‌تر و بخش‌ها تخصصی‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی نیز نظم و ساماندهی نیاز است، ابراز کرد: آثار ارزشمندی توسط اهل علم، فرهنگ و هنر به وجود می‌آید و در شلوغی فضای مجازی از چشم بسیاری پنهان می‌ماند و بسیاری از مشتاقان آثار فرهنگی از دسترسی به بهترین‌ها محروم می‌مانند.

محمد حسنی با تأکید بر اینکه نظم در فضای مجازی منجر به استفاده بیشتر و بهتر عموم مردم از این فضا و در نهایت حمایت از تولیدات فرهنگی و تولیدگران این آثار است، اظهار کرد: برخی از پایگاه های فرهنگی مانند تبیان، راسخون و غیره جزو پایگاه های مطرح فرهنگی هستند که در گذشته آرشیو خوبی داشتند اما آرشیو این سایت ها کنار گذاشته شده است که این اقدام برای پایگاه های فرهنگی اشتباه محسوب می شود.

مسئول پژوهش حوزه علمیه شهرستان بافت در خصوص انتخاب نام وب سایت خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است که باید مکتب ایشان را بشناسیم و در این فرهنگ اسلامی، محتوای نابی را داریم که نقطه قوت است؛ بر همین اساس این نام را برای وب سایت نامگذاری کردیم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcfxydy0w6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین