تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۸
۰
plusresetminus
همت بلند روحانیون جهادگر در طرح شهید سلیمانی؛

فعالیت 150 طلبه بسیجی کرمانی در گام پنجم مقابله با کرونا

علی جعفری گفت: در گام پنجم مقابله با ویروس کرونا به منظور تقویت کادر درمانی در سراسر استان 15 نفر، جهت انجام کار تخصصی روحانیون در آرامستان ها 40 نفر، به منظور تقویت روحیه بیماران و خانواده های عزیز از دست داده 20 نفر، برای برگزاری مراسم تضرع و تسلی خانواده ها 75 نفر از روحانیون و طلاب بسیجی مشارکت داشته اند.
فعالیت 150 طلبه بسیجی کرمانی در گام پنجم مقابله با کرونا

حجت الاسلام و المسلمین علی جعفری در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی، طرح امید بخشی در راستای مقابله با شیوع ویروس منحوس کروناست، گفت: طلاب و روحانیون نیز در این عرصه همکاری لازم را داشته اند؛ ما نیز فراخوان زده ایم تا طلاب و جهادگرانی که آمادگی حضور داوطلبانه در امر مهم کمک به کادر درمان و کارهای تخصصی روحانیون، حضور در آرامستان و انجام واجبات و امورات شرعی را دارند، حضور بهم رسانند.

رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان ادامه داد: در گام پنجم مقابله با ویروس کرونا به منظور تقویت کادر درمانی در سراسر استان 15 نفر، جهت انجام کار تخصصی روحانیون در آرامستان ها 40 نفر، به منظور تقویت روحیه بیماران و خانواده های عزیز از دست داده 20 نفر، برای برگزاری مراسم تضرع و تسلی خانواده ها 75 نفر از روحانیون و طلاب بسیجی مشارکت داشته اند.

وی با بیان اینکه در این گام تعداد هفت رأس دام سبک توسط طلاب قربانی داشته ایم و همچنین نذورات بین خانواده نیازمندان تقسیم شده است، اظهار کرد: تعداد 853 پُرس غذای گرم نیز بین خانواده ها مد نظر توزیع شده و همچنین تعداد سی بسته فرهنگی در بیمارستان ها به دست بیماران رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری خاطر نشان کرد: سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان به همت پایگاه های مقاومت، توانست با رایزنی با خیرین نذورات ماه محرم را به سمت مناطق محروم و منازل بیمارانی که در قرنطینه بودند، گسیل دهند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcai6n6649nuu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین