کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثانیه های دلدادگی نزدیک است؛

عشق ناتمام خادمان حسینی برای خدمت در موکب اربعین

20 شهريور 1400 ساعت 9:43

سید رضا هاشمی زاده با بیان اینکه عوامل مستقر در موکب چهارصد نفر هستند که در بخش های مختلف فعالیت می کنند، گفت: از امام حسین علیه السلام و مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می خواهیم که توفیق دهند تا همه عاشقان اهل بیت علیه السلام بتوانند حضور پیدا کنند.




سید رضا هاشمی زاده در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص نحوه شکل گیری موکب اربعین زرند گفت: ده سال قبل که پیاده روی اربعین سیدالشهدا علیه السلام به صورت عمومی راه افتاده بود، در مسیر که می رفتیم از اباعبدالله علیه السلام خواستیم که توفیق خدمت را به ما در این مسیر بدهد و با هماهنگی ستاد عتبات و عالیات عمود 202 را به ما دادند.

مسئول موکب اربعین زرند با بیان اینکه در سال های گذشته در موکب روزاته پذیرش هشت هزار زائر را داشته ایم در خصوص ارائه خدمات مختلف در این موکب اظهار کرد: ما پذیرایی هر سه وعده را انجام می دهیم و در مجموع 60 هزار پرس ناهار و 60 هزار پرس شام در بین زائران توزیع می شود.


تصویر آرشیوی است

وی با اشاره به اینکه تعداد عوامل آشپزخانه در موکب 60 نفر است، عنوان کرد: تمام افراد دارای کارت بهداشت هستند و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی فعالیت می کنند و امسال نیز اگر سیدالشهدا علیه السلام توفیق دهد میزبان زائران اربابمان خواهیم بود.

هاشمی زاده ادامه داد: عوامل مستقر در موکب چهارصد نفر هستند و بخش های مختلفی را در موکب داریم؛ بخش نانوایی که پخت نان لواش و بربری را انجام می دهد، بیمارستان مجهزی در موکب فعالیت می کند که بانک ملی این بیمارستان را پوشش می دهد و چند متخصص در این بیمارستان فعالیت می کنند.


تصویر آرشیوی است

مسئول موکب اربعین زرند با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و مراسمات مذهبی نیز در موکب برگزار می شود، ابراز کرد: جهت اسکان زائران شش چادر با سیستم گرمایشی و سرمایشی داریم و همچنین پذیرایی میان وعده در موکب برای زائران انجام می شود، گفتنی است از ترکیه گروهی می آیند که خدمات قهوه را ارائه می دهند.

وی با تأکید بر اینکه تمام حضور در موکب سیدالشهدا علیه السلام و ارائه خدمات به زائران امام حسین علیه السلام برای ما خاطره است، خاطر نشان کرد: از امام حسین علیه السلام و مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می خواهیم که توفیق دهند تا همه عاشقان اهل بیت علیه السلام بتوانند حضور پیدا کنند.


انتهای پیام/م


کد مطلب: 121285

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/121285/عشق-ناتمام-خادمان-حسینی-خدمت-موکب-اربعین

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir