تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسیر مطرح کرد؛

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بردسیر

حسین امیری گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری ما مقتدریم در بردسیر برگزار خواهد شد.
اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بردسیر
سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار راه آرمان، از بزرگداشت چهل و یکمین سال حماسه دفاع مقدس با شعار محوری ما مقتدریم و با اجرای بیش از ۱۵۰برنامه، همزمان با سراسر کشور در شهرستان خبر داد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بردسیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و همه ی ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: برنامه های متنوع و متعددی به همین مناسبت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اجرای رژه موتورسواران بسیجی،برگزاری 80 یادواره شهدای خانگی و محله ای،دیدار و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، محافل خاطره گویی، برگزاری جشنواره سرود مقاومت و اعزام بسیجیان در قالب گروه های جهادی و خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته از جمله برنامه های این هفته است.

 سرهنگ امیری بیان کرد: علاوه بر یادواره شهدا در شهر بردسیر که با محوریت شهدای اصناف و بازاری عصر روز پنج شنبه اول مهرماه در فضای باز گلزار شهدای شهر برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهدا در مراکز شهرهای نگار،لاله زار،گلزار و دشتکار نیز خبر داد و گفت: این یادواره ها به همت مردم، مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مراکز شهرها برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسیر از تمامی دست اندرکاران عرصه بهداشت و نظام سلامت، به ویژه از بسیجیان فعال در طرح محله محور شهید سلیمانی قدردانی و تجلیل کرد و بر رعایت دقیق اصول و شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد. 

گفتنی است: بر اساس تقویم رسمی، هفته دفاع مقدس از  31 شهریور در سالروز هجوم سراسری ارتش رژیم بعث عراق به مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران در سال 1359 آغاز و تا  هفتم مهرماه ادامه دارد.
انتهای پیام/شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdchmznz-23nimd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما