تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰
۰
plusresetminus
همراه با عشایر کرمان از گذشته تا به امروز؛

از نبرد جانانه در دفاع مقدس تا حضور بی بدیل در عرصه تولید ملی

شهریار سیاری با بیان اینکه عشایر انقلابی استان کرمان حضور در دفاع مقدس را با پرچم داری سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وظیفه دینی خود می دانستند، گفت: عشایر سلحشور استان در دیگر عرصه های مورد نیاز از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی تا حضور در عرصه های سیاسی حضوری معنا دار و اثربخش دارند.
از نبرد جانانه در دفاع مقدس تا حضور بی بدیل در عرصه تولید ملی
شهریار سیاری در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خصوص نقش عشایر در هشت سال دفاع مقدس گفت: عشایر غیور استان کرمان در همه عرصه ها و برهه های حساس و سرنوشت ساز کشور حضوری فعال و اثربخش داشته اند، عشایر انقلابی استان حضور در دفاع مقدس را با پرچم داری سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وظیفه دینی خود می دانستند و آنان از بذل هرگونه فداکاری حتی از جان و مال خود در این ایام دریغ نکردند.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از هزار و 200 شهید از شهدای استان متعلق به جامعه عشایری است، عنوان کرد: کرمان دومین استانی است که بیشترین شهید عشایر را تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: عشایر سلحشور استان در دیگر عرصه های مورد نیاز از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی تا حضور در عرصه های سیاسی حضوری معنا دار و اثربخش دارند و در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری شاهد حضور بیش از 95 درصد عشایر بودیم که این مهم نشان از بلوغ سیاسی و حضور تاثیرگذار عشایر استان در عرصه های انقلاب است.

سیاری با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: این حضور پر شور عشایر، مسئولیت، مسئولان و دستگاه های اجرایی را در رابطه با عشایر بسیار سنگین می کند و آنها باید با نگاه و کار جهادی به این جامعه انقلابی و سخت کوش خدمت کنند.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان کرمان اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های فرمانده سپاه استان پیگیری و رفع مشکلات جامعه عشایری استان است و بر همین اساس سازمان بسیج عشایری با استفاده از ظرفیت اقشار سپاه ثارالله و تعامل و همکاری دستگاه های دیگر برنامه های مختلف محرومیت زدایی، عمرانی و غیر عمرانی را به منظور خدمت رسانی به جامعه عشایری استان در دستور کار دارند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج عشایری استان به عنوان صدای عشایران و پل بین عشایر و مسئولان، مطالبات و مکشلات این جامعه غیور را پیگیری می کند و امیدواریم با کار جهادی و شبانه ورزی دستگاه های اجرایی، مشکلات عشایر استان برطرف شود و سازمان بسیج عشایر استان به منظور خدمت رسانی به این جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcc1sqss2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین