تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
۰
plusresetminus
مریم سلاجقه با بیان اینکه استان کرمان تحت تأثیر طوفان حاره ای نیست، گفت: با توجه به بادهای 120 روزه سیستان وزش باد را در مناطق شرقی و جنوب شرق استان همراه با گرد و خاک خواهیم داشت که کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به همراه دارد.
استان کرمان تحت تأثیر طوفان حاره ای نیست/ پیش بینی وزش باد در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان همراه با گرد و خاک
مریم سلاجقه در گفتگو با راه آرمان؛  در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان گفت: با توجه به نقشه های امروز، کرمان تحت تأثیر طوفان حاره ای نیست و تنها افزایش ابر را در شهرهای جنوبی استان، شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان کرمان ادامه داد: احتمال بارش های بسیار ضعیف در جنوبی ترین نقاط استان و مناطق نزدیک به استان هرمزگان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به تقویت بادهای 120 روزه سیستان اظهار کرد: به همین دلیل وزش باد را در مناطق شرقی و جنوب شرق استان همراه با گرد و خاک خواهیم داشت که کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به همراه دارد.

سلاجقه با بیان اینکه وزش باد تا روز دوشنبه ادامه دارد، عنوان کرد: از نظر دمایی در این هفته از شدت گرما در سطح استان کاسته می شود و تا روز پنجشنبه خطر سرما زدگی برای استان نخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای شش درجه خنک ترین صبح را تجربه کرده است و جیرفت با دمای 31 درجه بعد از دو منطقه دیگر در سطح کشور، گرمترین دمای هوا را در کشور داشته و دمای هوای کرمان صبح امروز 11 درجه را سپری کرده که حداکثر دما به سی و یک درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccssqsi2bqi48.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین