تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳
۰
plusresetminus
فربد ابراهیمی گفت: مرکز معاینه فنی راور از ۲۷ مهر همزمان با آغاز هفته وحدت به صورت مستمر و ازمایشی فعالیت خود را شروع خواهد کرد.
معاینه فنی راور از ۲۷ مهر فعالیت مستمر خود را آغاز می کند
به گزارش "راه ارمان"؛ فربد ابراهیمی مسئول مرکز معاینه فنی راور، در رابطه با راه اندازی این مرکز اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیگیری های مالک اژدری فرماندار راور، موفق به اخذ کد ۴۴٨۴ برای مرکز معاینه فنی راور شدیم که بدون پیگیری و تلاش های مَجِدانه ایشان این امر به ثمر نمی‌نشست و چه بسا این مرکز مورد جابجایی و یا تعطیلی قرار می‌گرفت. 

وی در ادامه بیان کرد: امیدوارم بهره برداری از این مرکز نمونه ای جهت دلگرمی سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اشتغال زایی در شهرستان راور باشد چرا که مردم راور لایق بهترین ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده این مرکز در مورخه ٢ آبان ماه، همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح و بهره برداری رسمی از مرکز معاینه فنی راور شروع خواهد شد.

ابراهیمی افزود: تا امروز برای بیش از سی و یک خودرو در مرکز معاینه فنی راور کارت معاینه فنی صادر گردیده است و از ٢٧ مهر ماه همزمان با آغاز هفته وحدت فعالیت مرکز بصورت مستمر و آزمایشی شروع خواهد شد.

وی گفت: در پایان از فرماندار شهرستان و نمایندگان مجلس، امام جمعه و سایر مسئولینی که در جهت بهره‌برداری از این مرکز تلاش کردند صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.

انتهای پیام/ک https://armanekerman.ir/vdcb08b80rhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما