تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۸
۰
plusresetminus
امان الله علیمرادی با بیان اینکه وجود مقدس حضرت بقیةالله استمرار حرکت نبوت‌ها و دعوت‌های الهی از اول تاریخ تا امروز است، گفت: منتظران حضرت امام مهدی(عج) همواره به دنبال تحقق عدالت کامل هستند.
وجود مقدس امام زمان(عج) استمرار حرکت نبوت‌ها و دعوت‌های الهی است/ منتظران حضرت بقیه الله همواره به دنبال تحقق عدالت کامل هستند
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: وجود مقدس حضرت بقیةالله (ارواحنافداه) استمرار حرکت نبوت‌ها و دعوت‌های الهی از اول تاریخ تا امروز است؛ یعنی همان‌طور که در دعای ندبه می خوانید، از «فبعض اسکنته جنّتک» - که حضرت آدم است - تا «الی ان انتهی الامر» - که رسیدن به خاتم‌الانبیاء است و بعد مسئله وصایت و اهل بیت آن بزرگوار، تا میرسد به امام زمان(عج)، همه یک سلسله‌ متصل و مرتبط به هم در تاریخ بشر است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این، بدین معناست که آن حرکت عظیم نبوت‌ها،
آن دعوت الهی به‌وسیله‌ پیامبران، در هیچ نقطه‌ ای متوقف نشده است؛ چرا که بشر به پیامبر و به دعوت الهی و به داعیان الهی احتیاج داشته و این احتیاج تا امروز باقی است و هر چه زمان گذشته، بشر به تعالیم انبیا نزدیکتر شده است.

وی تصریح کرد: نهم ربیع الاول، آغاز امامت خورشید درخشانِ جهانِ بشریّت و مرواریدِ فروزانِ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام احیاگر معالمِ دین و نابود کننده ظلم و ستم و شوکتِ تجاوزکاران و برقرار کننده حکومت عدل در سرتا سر جهان و بزرگ منادی توحید و عدالت و وارث انبیاء و پیامبر (ص) معصومین علیهم السلام حضرت حجت بن الحسن العسکری، مهدی موعود علیه السلام، مبارک باد.

این مقام مسئول اظهار کرد: منتظران حضرت امام مهدی(عج) همواره به دنبال تحقق عدالت کامل هستند و لازمه چنین انتظاری، امید، تحرک، شور، حماسه، مقاومت، نفی باطل و طلب حق، خروش، صلابت و قیام لله با تکیه بر اعتقاد صحیح توحیدی و عمل به واجبات و ترک محرمات است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطر نشان کرد: امید است به فضل الهی، انقلاب اسلامی ایران به همت همه مجاهدان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و نطامی زمینه ساز تحقق آن عدالت کامل باشد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgnx9qyak9xz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین