تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۸
۰
plusresetminus
امان الله علیمرادی با اشاره به حمله انتحاری به نماز جمعه شیعیان در مسجد سید آباد ولایت قندهار افغانستان گفت: از مسئولان کشور همسایه و برادر افغانستان جداً انتظار است که عاملان خونخوار این جنایت بزرگ را به مجازات برسانند و با تدابیر لازم از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کنند.
مسئولان افغانستان عاملان خونخوار جنایت حمله انتحاری را به مجازات برسانند
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: حادثه‌ تلخ و مصیبت ‌بار حمله انتحاری به نماز جمعه شیعیان در مسجد سید آباد ولایت قندهار افغانستان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمع کثیری از نمازگزاران مظلوم و بی پناه افغانستانی شد، بار دیگر مؤمنان را داغدار کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خداوند در قرآن کریم در سوره نسا آیه 94 می فرماید" هر کس مؤمنی را به عمد بکشد مجازات او (آتش) جهنم است" همچنین در سوره مائده آیه 32 خداوند متعال فرموده است " هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همه انسانها را کشته است".

وی با طرح این سوال این تروریست‌ها به کدام اسلام ایمان دارند که خون بی گناهان را می‌ریزند و خود را مأجور درگاه پروردگار می پندارند، خاطر نشان کرد: از مسئولان کشور همسایه و برادر افغانستان جداً انتظار است که عاملان خونخوار این جنایت بزرگ را به مجازات برسانند و با تدابیر لازم از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdceow8zxjh8w7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین