تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶
۰
plusresetminus
در پی ریزش سقف کلاس درس بخش اسماعیلی شهر بلوک از توابع جیرفت خوشبختانه هیچ آسیبی به دانش آموزان وارد نشده است.
توضیح نمایندگی آموزش و پرورش بخش اسماعیلی در پی ریزش سقف کلاس درس
به گزارش راه آرمان؛ در پی ریزش سقف کلاس درس مدرسه ابتدایی دخترانه یادگار امام (ره) موضوع به صورت میدانی در دستور کار قرار گرفت.
 
مهدی مولایی نماینده آموزش و پرورش در بخش اسماعیلی گفت: مدرسه ابتدایی دخترانه یادگار امام (ره) در بخش اسماعیلی سفلی در روز چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه سقف یکی از کلاس‌ها ریزش داشته است که خوشبختانه هیچ آسیبی به دانش آموزان وارد نشده است.
 
مولایی افزود: این اتفاق در حالی رخ داده است که زنگ تفریح مدرسه بوده و دانش آموزان در بیرون از کلاس درس قرار داشته‌اند.
 
مولایی تصریح کرد: قدمت مدرسه یادگار امام (ره) اسماعیلی سفلی از اوایل انقلاب می‌باشد که در حال حاضر یک آموزشگاه فرسوده و در کنار آن ۴ عدد کانکس قرار داده شده است.
 
نماینده آموزش و پرورش بخش اسماعیلی بیان کرد: این مدرسه قریب به ۱۸۰ دانش آموز دارد که از طرف اداره نوسازی استان کرمان دو آموزشگاه مولانا (یک و دو) احداث گردیده است.
 
مولایی اظهار داشت: آقای ابریشم‌چی خَیّر آموزشگاه، این دو مدرسه مولانا را افتتاح کرده‌اند که به دلیل نداشتن حصار در اطراف آموزشگاه تا به حال والدین راضی نشده‌اند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.
 
وی اذعان کرد: این مدرسه که روز گذشته سقف آن ریزش داشته است فاقد استحکام و ایمنی می‌باشد و طی امروز و فردا وسایل آموزشی دانش آموزان از این آموزشگاه به آموزشگاه جدید انتقال داده خواهند شد و از شنبه هفته جاری دانش‌آموزان می‌توانند با آرامش خاطر در مدرسه جدید درس بخوانند.
 
مولایی در پایان از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و همچنین مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت و اهالی روستای اسماعیلی که در جهت احداث و ساخت و ساز این آموزشگاه همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcji8evauqe8iz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما