تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۱
۰
plusresetminus
حسن هانی زاده گفت: آزاد سازی پول های بلوکه شده ایران به مبلغ سه میلیارد و 600 میلیون دلار در حقیقت نتیجه تلاش صادقانه و انقلابی دولت سیزدهم است که نشان داد جامعه جهانی تنها ادبیات کاملا انقلابی و کاربردی را مورد توجه قرار می دهد.
آزاد سازی بخشی از پول های بلوکه شده، نتیجه تلاش صادقانه و انقلابی دولت سیزدهم است/ امروزه کشورهای غربی درک بیشتری نسبت به سیاست های ایران دارند
حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه دولت سیزدهم علی رغم مشکلاتی که از سابق باقی مانده است در این مدت کوتاه توانست اقدامات ارزنده ای در عرصه های سیاسی و اجرایی انجام دهد، گفت: آزاد سازی پول های بلوکه شده ایران به مبلغ سه میلیارد و 600 میلیون دلار در حقیقت نتیجه تلاش صادقانه و انقلابی دولت سیزدهم است که نشان داد جامعه جهانی تنها ادبیات کاملا انقلابی و کاربردی را مورد توجه قرار می دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه هر گاه کشوری مانند ایران بخواهد در مقابل آمریکا و غرب کوتاه بیاید قطعا کشورهای غربی امتیاز بیشتری خواهند گرفت، اظهار کرد:  دولت سیزدهم بر خلاف گذشته در حوزه بین المللی و تعاملات سیاسی و اجرایی در داخل و خارج از کشور، شیوه های کاملا متفاوتی را اتخاذ کرده است.

وی افزود: این دولت با اخطارهای مکرری که نسبت به سیاست های غیر اصولی و غیر منطقی غرب و آمریکا داشته توانسته است در عرصه بین المللی گام های مثبتی بردارد و آغاز مذاکرات دو هفته آینده بین ایران و کشورهای 4+1 که با پیشرفت های ایران همراه بوده است، نشان می دهد که کشورهای غربی به خوبی دریافته اند که دولت سیزدهم با دولت های گذشته به لحاظ تعامل با جامعه جهانی تفاوت اساسی دارد.

هانی زاده بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم با توجه به تجارب شکست خورده سابق، هم اکنون با ساز و کارهای جدید و با اتکا بر امکانات داخلی و اتخاذ راهکارهای محکم وانقلابی خواهد توانست حقوق ملت ایران را استیفا کند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نشست هایی که ایران برای کشورهای 4+1 تعیین کرده است، نشان می دهد کشورهای غربی هم اکنون درک بیشتری نسبت به سیاست های ایران دارند و آماده همکاری توأم با احترام نسبت به ایران هستند.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم در این مدت کوتاه توانسته دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه های اجرای و سیاسی داشته باشد، اظهار کرد: سفرهای استانی آیت الله رئیسی به استان ها، تحرک کاملا اجرایی و انسانی است که رئیس جمهور و هئیت وزیران با این اقدام از نزدیک با مشکلات آشنا و راهکارهای فوری و سریع ارائه می دهند.

هانی زاده خاطر نشان کرد: در حوزه سیاسی و بین المللی نیز تحرکات وزیر امور خارجه و معاون سیاسی این وزارت خانه توانسته اند، فهم درستی را نسبت به سیاست های ایران به غرب و جامعه جهانی منتقل کند و این در حوزه سیاسی و بین المللی دستاورد بسیار مهم برای دولت سیزدهم ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcdzx0fkyt0x96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین