تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بم:

یادواره خانگی شهدا در بم برگزار می‌شود

احمد بدرابادی گفت: برخی شهدا حتی در بین فامیل و دوستان نیز شناخته نشده‌اند لذا قصد داریم با برگزاری ۳۰ یادواره خانگی شهدا و با استفاده از روایتگران و همرزمان، شهدا را به جامعه معرفی کنیم.
یادواره خانگی شهدا در بم برگزار می‌شود
به گزارش راه آرمان ،احمد بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بم روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از برنامه های مهم بسیج مقاومت، برگزاری یادواره های شهدای منطقه ای مانند یادواره شهدای منطقه تهرود، شهدای عشایر و شهدای بروات است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ عنوان برنامه توسط رده های مختلف بسیج مقاومت سپاه شهرستان بم در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن ملت» برگزار خواهد شد.

به گفته وی هدف از بزرگداشت بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیان کرد : کار مجموعه بسیج تمدن سازی است که جز منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ما است.

 بدرآبادی با اشاره به نام‌گذاری هفته بسیج، تصریح کرد: از روز شنبه ۲۹ آبان‌ماه روزهای هفته به نام بسیج و اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده‌ است.

انتهای پیام /بم https://armanekerman.ir/vdcjh8ev8uqe8mz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما