تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۹
۰
plusresetminus
امان الله علیمرادی گفت: تداوم فکر و فرهنگ بسيج و ارتقاء آن ضامن عبور از همه‌ مخاطرات و حرکت به سوی اوج ارزش‌های انسانی در جامعه است.
منطق اصلی بسیج رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت است/ تداوم فرهنگ بسيج ضامن عبور از تمامی مخاطرات
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه افتخار است که انسان بسیجی باشد و بسیجی عمل کند، گفت:  بسیجی کسی است که هر جا و در هر زمانی که اسلام و ملت به او نیاز دارد، آن‌ جا حاضر باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: در منطق بسیجی تسلیم و بن‌بست وجود ندارد و بسیجی تهدیدها را رفع و آن را به فرصت تبدیل می‌کند؛ چرا که از اساس حقیقت بسیج تبدیلِ تهدید به فرصت است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج در پنجم آذر ۵۸ توسط امام راحل مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت بودف عنوان کرد: در سیزدهم آبان ۵۸ در ماجرای لانه‌ جاسوسی، آمریکایی‌ها تحقیر شدند، شروع کردند به تهدید کردن، هم تهدید زبانی کردند و هم تهدید عملی، ناوهای آنها به طرف خلیج ‌فارس سرازیر شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ملت ایران که در آن روز نیروی نظامی آماده، دفاعی،موشکی نداشت؛ ناگهان آمریکا با همه‌ وجود به مقابله‌ او بیاید و تهدید کند؛ این تهدید است و هنوز یک ماه از مسئله سیزدهم آبان نگذشته بود که در پنجم آذر ۵۸ امام دستور تشکیل بسیج را داد؛ این حرکت، حضور عظیم و قدرت‌نمایی بزرگ در مقابل تهدید آمریکا در کمتر از یک ماه بعد از حادثه‌ سیزدهم آبان به وجود آمد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی بیان کرد: در حقیقت تشکيل بسیج تبدیلِ تهدید به فرصت شد و این حقیقت بسیج است؛ اگر امام راحل از آن تهدید می ترسید، این حرکت عظیمِ ایجاد بسیج انجام نمی گرفت، معلوم نبود سرنوشت کشور به کجا برسد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: وجود بسیج موجب شد که آن تهدید، تبدیل شد به این فرصت عظیم؛ پس منطق اصلی بسیج رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تداوم فکر و فرهنگ بسيج و ارتقاء آن ضامن عبور از همه‌ مخاطرات و حرکت به سوی اوج ارزش‌های انسانی در جامعه است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcaoun6u49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین