تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
۰
plusresetminus
زهره مکارم گفت :جشنواره یازدهم با شعار «هر خانه، یک پایگاه سلامت» تلاش دارد سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیاء و اولیای الهی است در جامعه ترویج کند.
راهیابی ۴ اثر از دانشگاه علوم پزشکی بم به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ
به گزارش راه آرمان ،زهره مکارم مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: از معرفی دانشجویان این دانشگاه به عنوان نامزدهای یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ خبر داد.

زهره مکارم مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم، با بیان اینکه ۳ اثر از  ۲نفر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بم در این جشنواره بین المللی حضور دارد گفت: در «بخش آزاد»  ویژه دانشجویان، زهرا سلیمانی با اثر "بعد از تو" در رشته نثر ادبی، و ندا ساسانی نسب  با آثار  "حاکم خبیث" در رشته پی‌نما و "Clown blogger" در رشته کاریکاتور، و همچنین در «بخش ملی» با موضوع فرهنگ سلامت ویژه عموم، امیر طالبیان با اثر "خود مراقبتی" در رشته خوشنویسی تحریری،  در این جشنواره حضور دارند.

زهره مکارم بیان کرد: این جشنواره در چهار بخش «بخش آزاد» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، «بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه عموم مردم، «بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه شرکت‌کنندگان سراسر جهان برگزار می‌شود. همچنین در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کشور که سلامتی خود را وقف مبارزه با ویروس کرونا کرده‌اند با نظر هیات داوران، به بهترین اثر در چهار رشته فیلم کوتاه، مستند، پوستر و عکس که تصویرگر این روایت هستند، تندیس و جایزه ویژه جشنواره با عنوان «مدافعان سلامت» اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد:شایان ذکر است اختتامیه جشنواره به صورت مجزا در دو بخش برگزار خواهد شد. بخش اول جشنواره که شامل بخش های  فیلم، ادبی و هنرهای تجسمی است از تاریخ نهم تا دوازدهم آذرماه ۱۴۰۰ و با حضور رتبه‌های اول تا پنجم جشنواره در بخش‌های ادبی، فیلم و هنرهای تجسمی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار خواهد شد که لیست اسامی میهمانان دعوت شده به اختتامیه اول جشنواره در سایت اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www.festivalf.ir منتشر شده است.
انتهای پیام/بم

  https://armanekerman.ir/vdcgqx9qnak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما