تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۵
۰
plusresetminus
احمد علی مقدم گفت: در وضعیت فعلی کشور، فقط روحیه بسیجی و عملکرد جهادی مسئولان و دولت انقلابی است که می تواند معیشت مردم را سامان ببخشد و وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور را بهبود دهد.
تفکر بسیجی و عملکرد جهادی، راه برون رفت از وضعیت فعلی کشور است/ بسیج همواره در خط مقدم خدمت به مردم بوده است
احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک تفکر و منطق قوی است که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) بوجود آمد و بسیجی بودن يك افتخار و ارزش است چراکه حفظ این روحیه جهادی باعث پیروزی اسلام و عاقبت بخیری خواهد شد.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان مخلص و فعال، افزود: بزرگترین برکت بسیج، تبدیل کردن تهدید ها و تحریم ها به فرصت است زیرا بسیجی آموخته است که هیچ محدودیت ظلمانه ای را نپذیرد و از آن برای خود راه رشد و ترقی بسازد لذا بسیجیان ولایت مدار و مطیع امر رهبری تا کنون در هر میدانی که نیاز به نقش آفرینی مردم بوده است با بصیرت و هوشیاری حضور داشته اند.

مقدم با با اشاره به اینکه  بسیجی همیشه در خط مقدم خدمت به مردم قرار داشته است، گفت: در زمان کنونی و وضعیت فعلی کشور، فقط  روحیه بسیجی و عملکرد جهادی مسئولان و دولت انقلابی است که می تواند معیشت مردم را سامان ببخشد و وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور را بهبود دهد زیرا هر کجا که تفکر بسیجی بکار گرفته شد سبب شد جوانان با روحیه بالا تولید اشتغال کنند و با تکیه بر توان ملی و اقتصاد مقاومتی، تحریم ها را شکست دهند و دشمن را از پا درآورند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان کرد: بسیج مجموعه ای از انسان های مومن، مخلص و با بصیرت است که همیشه و باتوجه به اقتضای زمان و نیاز، آتش به اختیار و پا در رکاب در وسط میدان آماده خدمت بدون چشمداشت هستند که چنین مجموعه ای در جهان بی نظیر است.

وی مطرح کرد: امام راحل به نیروی بسیج باور و ایمان راسخ داشت و بر همین اساس دستور تشکیل آن را داد لذا برکات حضور بسیج در صحنه های مختلف بر کسی پوشیده نیست بطوریکه بسیجیان در هر عرصه و زمینه وارد شده اند منبع خیر بوده و دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده اند و همواره سرسپردگان داخلی و دشمنان خارجی را شکست داده اند.

این فعال سیاسی با اشاره به برکات بسیج ادامه داد: بسیج با تقویت نیروی خود باوری جوانان، سبب ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای خانواده های بسیاری شده است و تولید علم، نوآوری و نخبه پروری و پرورش نیروهای گمنام برای مبارزه با اشرار و تفکرهای مسموم نیز از آثار پر برکت تشکیل بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیجی یعنی عدم پذیرش ذلت و سازش با استکبار تاکید کرد: بسيج، مجموعه ای متعهد و با بصیرت است که دشمنان را هراسان و توطئه‌ها و فتنه‌هاي شياطين عليه ملت ايران را نقش بر آب می کند همچنین بسیج تنها در ایران آثار و برکات نداشته، بلکه توطئه‌های دشمنان در عراق و سوریه نیز با تفکر بسیجی شکست خورده است و همچنین ایستادگی یمنی‌ها و مقاومت لبنانی ها طی سالیان گذشته بر اساس همین تفکر بسیجی بوده است بطوریکه توانسته باعث عزت مندی مظلومان دنیا شود.

مقدم با بیان اینکه روحیه جهادی ملت ایران همواره نجات‌دهنده آنان در سختی‌ها بوده است، افزود: تفکر بسیجی برگرفته از تعلیمات ناب اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام است لذا این تفکر در دنیا هیچ حد و مرزی ندارد و صدور این تفکر به کشورهای دیگر نجات بخش جامعه اسلامی و نشان دهنده این قدرت لایزال الهی است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با تاکید بر اینکه امروز بسیج خار چشم دشمنان است، تصریح کرد: بسیجی هر کجا که نیاز کشور و امر ولی فقیه باشد پا در رکاب است زمانی در سنگر انقلاب و دفاع از میهن، زمانی در سنگر مبارزه با کرونا، واکسیناسیون عمومی و کمک های مونانه و هم اکنون هم در سنگر مبارزه با جنگ نرم دشمن در شبکه های اجتماعی و بیدار سازی جوانان و خانواده ها جهاد می کند لذا آنچه که باعث پیروزی های مستمر ملت ایران در برهه های مختلف از انقلاب اسلامی تا جنگ های فرهنگی و اقتصادی کنونی، شده است، حضور بسیجیان همیشه در میدان است.

وی خطاب به مسئولان گفت: سبک زندگی بسیجی و جهادی باید در مدیریت کشور و زندگی مسئولان نیز بکار گرفته شود زیرا هر جا که مسئولان و مدیران مملکتی متمسک به تفکر و نیروی عظیم بسیجی شدند در آن عرصه شاهد پیشرفت ها و موفقیت ها بودیم همچون دستاوردهای بزرگ صنعت موشکی و هسته ای ایران که با تلاش جهادی و روحیه بسیجی دانشمندان و شهدای این مرز و بوم بدست آمد و هر کجا که مسئولان اجرایی کشور از این روحیه غفلت کردند آسیب و صدمات بسیار دیده ایم.

مقدم با اشاره به اینکه تنها راه تضعیف این نظام، تضعیف بسیج است، خاطر نشان کرد: اگر ترس از بسیج نباشد دشمنان و مستکبران همواره طمع دست درازی و تجاوز به این کشور را دارند لذا بسیج، این ماندگار ارزشمند امام راحل هیچ گاه راه و هدفش متوقف شدنی نیست زیرا هدف نهایی این شجره طیبه بصیرت بخشی، زمینه سازی برای ظهور منجی عالم و رهایی قدس و همه مظلومان جهان از چنگال مستکبران و در نهایت خدمت در رکاب امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgxx9qtak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین