تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۲
۰
plusresetminus
در جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی بم؛

با پرداخت هزینه طراحی ۳ نشریه دانشجویی موافقت شد

جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی بم صبح امروز به منظور برسی عملکرد نشریات دانشجویی با هدف بررسی عملکرد نشریات دانشجویی و رسیدگی به درخواست های دانشجویان طراح نشریات، در محل اتاق کار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تشکیل شد.
با پرداخت هزینه طراحی ۳ نشریه دانشجویی موافقت شد
به گزارش راه آرمان ،  جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی بم، صبح امروز به منظور بررسی عملکرد نشریات دانشجویی و رسیدگی به درخواست های دانشجویان طراح نشریات، با حضور محمد غضنفرآبادی معاون فرهنگی و دانشجویی، حجت الاسلام والمسلمین مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، زهره مکارم مدیر فرهنگی، و سایر اعضای کمیته در محل اتاق کار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تشکیل شد.

محمد غضنفرابادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم و تشکر ویژه از تلاش های واحد فرهنگی اظهار کرد: باید تا جای ممکن اشتباهات دانشجویان نادیده گرفته شود تا بتوانند از طریق انتشار نشریات دانشجویی و فعالیت های فرهنگی،  برای حضور در جامعه تمرین کنند.

زهره مکارم مدیر فرهنگی دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه کارگاههای آموزشی متعددی برای ارتقای کیفی نشریات دانشجویی از طریق فضای مجازی برگزار شده است و بدون شک تاثیر آنها می‌توان به وضوح در نشریات جدید مشاهده کرد.

در این جلسه اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه، پس از نقد و بررسی اولین شماره از نشریه انجمن اسلامی با عنوان "سرآغاز" و همچنین بررسی عملکرد شش ماهه دیگر نشریات دانشجویی، با تغییر سردبیری نشریه میکروبین از فاطمه احمدی به سید کیان امینی موافقت کردند.
انتهای پیام/بم https://armanekerman.ir/vdcayen6u49nu61.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما