تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
۰
plusresetminus
محسن یزدانپناه با تأکید بر اینکه سازمان بسیج بسیار بهتر از سایر مجموعه های دیگر و دلسوزانه تر کار انجام می دهد، گفت: مشکل ما تنها فروش محصول است و اینکه بسیاری از دامداری ها که ضرر می کنند، به این دلیل است که دست دلال در کار است که تولید کننده را نابود می کند.
سازمان بسیج دلسوزانه تر از سایر نهادها حمایت می کند/ دلال؛ کار تولید کننده را نابود می کند
محسن یزدانپناه در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه در عرصه دامداری، مرغداری و کشاورزی فعالیت می کنم، گفت: مجموعه ای را در عرصه فعالیت خود توانسته ایم راه بیاندازیم و مجموعه دیگری را نیز برای گسترش فعالیت خود در تلاش هستیم راه بیاندازیم که این کار هنوز آغاز نشده است.

این کارآفرین کرمانی با تأکید بر اینکه در عرصه فعالیتمان سازمان بسیج سازندگی استان بسیار محبت کرده اند و از مجموعه اقدامات ما بازدید داشته اند، عنوان کرد: اقدامات سازمان بسیج دلسوزانه است و کمک های بسیاری به ما کرده اند.

وی بیان کرد: در عرصه فعالیت خود زمینه اشتغال بیش از 20 نفر را به صورت مستقیم ایجاد کرده ایم و در کنار این مجموعه کاری، فعالیت های دیگری را نیز انجام می دهیم که چنانچه این اقدام عملی شود، زمینه فعالیت خود را از تولید به مصرف می توانیم ایجاد کنیم.

یزدانپناه با بیان اینکه مشکل ما وجود دلال است، ابراز کرد: بسیاری از کارهای تولیدی با کمک آقایان انجام می شود اما متأسفانه در جریان فروش، فرد ضرر می کند.

این کارآفرین کرمانی با تأکید بر اینکه سازمان بسیج بسیار بهتر از سایر مجموعه های دیگر و دلسوزانه تر کار انجام می دهد، تصریح کرد: با برخی از مجموعه های دیگر برخورد داشته ام اما مجموعه بسیج به واقع دلسوزانه تر از دیگر مجموعه ها هستند و پیگیر کارهایی که می توانند انجام دهند، هستند.

وی اظهار کرد: مشکلاتی که من هم اکنون به عنوان تولید کننده داریم، بازار فروش است که بیشتر دست دلالان است؛ من دو مجموعه خود را به این دلیل مجبور شدم، کنار بگذارم و مسئله دیگر نیز مشکل توزیع است که اگر این مسئله مرتفع شود، گمان می کنم که بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

یزدانپناه خاطر نشان کرد: مشکل ما تنها فروش محصول است و اینکه بسیاری از دامداری ها که ضرر می کنند، به این دلیل است که دست دلال در کار است که تولید کننده را نابود می کند و اگر این مسئله حل شود، دیگر مشکلات نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcauen6e49nuu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین