تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۹
۰
plusresetminus
مولوی یونس چاهانی گفت: اگر ما در زمان گذشته بودیم، حاضر بودیم که در رکاب امام حسین علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشیم و جان خود را برای حفاظت از حریم اهل بیت علیه السلام فدا کنیم.
اتحاد مسلمانان عامل قدرت آفرینی است/ اهل تسنن جان خود را در رکاب امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) فدا می کنند
مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: زمانی که دشمنان اسلام برای از بین بردن و نابودی مسلمانان از راه نظامی نا امید شدند و از مدرن ترین سلاح هایی که برای این هدف ساخته اند، جوابی نگرفتند، به جنگ فرهنگی و عقیدتی روی آوردند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: سر دسته این جنگ عقیدتی و فرهنگی استعمار پیر انگلیس بود که مهمترین هدف آنها در کشورهای اسلامی و بین توده های مسلمانان بود که متأسفانه این رویکرد در بین برخی از کشورهای اسلامی فقیر و ضعیف تحقق یافت.

اتحاد مسلمانان عامل قدرت آفرینی است

وی با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه دست از تلاش خود برای رسیدن به اهدافشان در عرصه رسانه و فضای مجازی بر نمی دارند، تصریح کرد: با مشاهده تاریخ نیز درخواهیم یافت، زمانی که ما اتحاد داشته ایم، در قدرت بوده ایم و زمانی که دچار اختلاف شده ایم، شکست خورده ایم.

مولوی چاهانی اظهار کرد: امروز در ایران و سایر کشورها افرادی هستند که در بین شیعه و سنی، خواسته یا ناخواسته به طرح مسائلی دامن می زنند که این امر باعث می شود که در بین عموم مردم اختلافاتی ایجاد شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری حنجره ای که برای اختلاف و خدمت به جهان کفر و استکبار استفاده شود، آن از طرف شیطان است و بقیه مسلمانان وظیفه دارند دستگاه اختلاف را خاموش کنند.

اگر تابع ولایت باشیم در راه دشمنان قدم برنمی داریم

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ابراز کرد: اگر ما دستورالعمل ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در زندگی فردی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی خود قرار دهیم، هیچ گاه در راستای خشنودی استکبار و دشمنان قدم بر نخواهیم داشت.

وی تأکید کرد: به عنوان فردی از شهروندان سنی که ارادت ویژه و خاصی به رهبر معظم انقلاب دارم، دستور العمل های ایشان را در خصوص حفظ اتحاد در زندگی خود قرار می دهیم و سعی می کنیم تا با جدیت تمام از طرح مسائل اختلافی بپرهیزیم و همواره به اشتراکات توجه کنیم؛ دین همه ما اسلام است و بیش از 90 درصد در اعتقادات مشترک هستیم بنابراین باید سعی کنیم به اشتراکات توجه کنیم.

حفظ احترام به اهل بیت(ع) از اوجب واجبات است

مولوی چاهانی عنوان کرد: اهل بیت علیه اسلام نزد هر مسلمان شیعه و سنی محترم هستند و حفظ احترام به اهل بیت علیه السلام از اوجب واجبات است؛ اگر کسی بخواهد بررسی کند که اهل سنت بیشتر اهل بیت علیه السلام را دوست دارند یا شیعه ها، شاید به نتیجه نرسد؛ چرا که محبت اهل بیت علیه السلام در قلوب هر مسلمان شیعه و سنی بی نهایت و بدون حد و مرز موج می زند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با اشاره به اینکه چنانچه بررسی کنیم، در خانه هر مسلمان سنی، حتما نام یکی از اهل بیت علیه السلام وجود دارد که این مهم نشان از محبت به اهل بیت علیه السلام است، گفت: ما باید مواظب باشیم، دشمنان بیکار ننشسته اند و آنها از تمام امکانات روز دنیا استفاده می کنند که در کجای دنیا از زبان چه فردی چه سخنی خارج می شود تا آن را برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان استفاده کنند.

وی اظهار کرد: ملت ایران، همواره خدا، قرآن و اهل بیت علیه السلام را در نظر بگیرند و به آن مسئله ای که می تواند در راستای قدرت جهان اسلام و ایران اسلامی مؤثر باشد، توجه کنند.

اهل تسنن جان خود را در رکاب امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) فدا می کنند

مولوی چاهانی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران نمونه بسیار روشن و شایسته در زمینه وحدت، برادری و اخوت است، عنوان کرد: هر سنی مذهبی اگر سنی باشد حاضر است جان خود را در راه حفاظت و احترام به اهل بیت علیه السلام فدا کند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج خاطر نشان کرد: اگر ما در زمان گذشته بودیم، حاضر بودیم که در رکاب امام حسین علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشیم و جان خود را برای حفاظت از حریم اهل بیت علیه السلام فدا کنیم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdchmxnzq23niid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین