کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست اداره صمت سیرجان:

نگران کمبود میوه شب یلدا نباشید/ میوه گران نخرید

28 آذر 1400 ساعت 18:08

غلامعباس عرب پور گفت: در زمینه میوه شب یلداکمبودی در بازار شهرستان سیرجان نخواهیم داشت.


 سرپرست اداره صمت سیرجان در گفتگو با راه آرمان کیفیت میوه های شب یلدا امسال را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: در زمینه میوه کمبودی در بازار شهرستان نخواهیم داشت ونظارت بر بازار شب یلدا بر عهده إداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف است و این اداره گشت نامحسوسی را بر عهده و بامتخلفان برخورد می کند.

رئیس اتحادیه میدان داران میوه و تره بار شهرستان سیرجان ضمن اشاره به اینکه کیفیت میوه برای ورود به شهرستان برای ما برکمیت اولویت دارد گفت: بصورت شبانه روزی نرخ های عرضه میوه و سبزیجات با کیفیت را از مبدا رصد می کنیم و با هماهنگی اداره صمت و اتاق اصناف میوه و تره بار با کیفیت برای شهروندان توزیع می کنیم.

محمد نجمی نوری اظهار کرد: خوشبختانه همه اقلام به طور فراوان در سطح شهرستان وجود دارد و در تمام طول سال ارائه خدمات برای تامین میوه و تره بار به همشهریان وجود دارد و طبق نیاز پیش بینی و ذخیره سازی انجام شده و مشکلی در این حوزه نداریم.

وی گفت: از همشهریان درخواست داریم به منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت با مشاهده تخلفاتی مانند گرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را از طریق شماره تلفن124اعلام کنندتا ضمن رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفان برابر قوانین و مقررات جاری برخورد سریع و قاطع صورت پذیرد.
انتهای پیام/سعید


کد مطلب: 123375

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/123375/نگران-کمبود-میوه-شب-یلدا-نباشید-گران-نخرید

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir