تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۵
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین موسی غضفر آبادی گفت: بحث مطالعه و احداث باند دوم در بودجه سال ۱۴۰۰ قرار گرفت، تلاش شد در بودجه سال ۱۴۰۱ هم قرار بگیرد، پیمانکار منتخب به زودی کار را از قسمتی از جاده شروع خواهد کرد.
عملیات اجرایی باند دوم جاده ریگان-نرماشیر در بودجه سال ۱۴۰۱ باید قرار گیرد
حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار "راه آرمان" ضمن همدردی با خانواده های داغدار حادثه اخیر در محور ریگان_نرماشیر، اظهار کرد: برخی افراد معلوم الحال این حادثه را دست آویزی برای تسویه حساب های سیاسی قرار داده اند.

نماینده مردم شرق کرمان عنوان کرد: حتما همه مردم می‌دانند که به غیراز دوطرفه بودن جاده دلایل دیگری هم برای این تصادفات وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در مورد باند دوم جاده  نرماشیر-ریگان باید عرض کنم که در بودجه سال ۱۴۰۰ که مبلغی در اختیار نماینده بود که در چهار شهرستان هزینه بشود ،بنده همه  این مبلغ را برای این جاده اختصاص دادم.

غضفر آبادی بیان کرد: از استاندار هم درخواست هزینه کردیم که مورد قبول واقع شد، بحث مطالعه و احداث باند دوم در بودجه سال ۱۴۰۰ قرار گرفت،تلاش شد در بودجه سال ۱۴۰۱ هم قرار بگیرد، پیمانکار منتخب به زودی قسمتی از کار جاده را شروع خواهد کرد.

غضنفر آبادی خاطرنشان کرد: مضافا بر اینکه از ظرفیت اداره کل راهداری هم استفاده بشود به عنوان ساماندهی ورودی روستاهای در مسیر مانند باقریه، برج دشتو، ارجمند و گنبکی  استفاده شود تا کار سرعت بیشتری بگیرد، هرچند بنده شرمنده مردم هستم، اما پیگیری هایی که لازم بوده انجام شده است.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در پایان گفت: مردم می‌دانند که در چهارسال گذشته که بنده نماینده نبودم می‌بایست این کار باند دوم این جاده تمام شود اما صدایی از کسی بلند نشد و در دولت قبل میبایس این پروژه تکمیل شده باشد که این کار انجام نشد، اما بنده پیگیر هستم و این جاده را سر و سامان خواهم داد.

انتهای پیام/ حسین دانش https://armanekerman.ir/vdcdzs0f9yt0xo6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما