تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۶
۰
plusresetminus
ویژگی‌های برجسته و شاخص سردار شهید سلیمانی ارادت ویژه به خانواده معظّم شهداء است.
سردار شهید سلیمانی با صلابت و اقتدار مرد میدان‌ها بود
غلامعلی سالاری یار دیرینه و همرزم شهید سلیمانی از شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار راه آرمان به تبیین جایگاه و شخصیت والای سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

فرمانده حوزه اصناف شهرستان جیرفت ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به بیان ویژگی‌ها و خصوصیات بارز این شهید والامقام پرداخت و اظهار داشت: صلابت و اقتدار حاج قاسم، توان تصمیم‌گیری در لحظه بحران و درگیری در میادین جنگ مثال زدنی و کم نظیر بود که از آن می‌توان به نعمتی خدادادی نام برد.

سالاری از ویژگی‌های برجسته و شاخص سردار شهید سلیمانی را ارادت ویژه به خانواده معظّم شهداء یاد کرد و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار ارادت خاصی به خانواده شهدای والامقام داشتند و همیشه و در همه حال به خانواده و مادران شهداء متوسل می‌شدند و طلب دعای خیر می‌کردند و این علاقه و احترام برگرفته از مکتب آن شهید عزیز دارد.

وی اظهار داشت: روابط اجتماعی سردار با مردم و آحاد جامعه به گونه‌ای بود که خود را از بطن مردم و جامعه می‌دانستند و این مردمی بودن حاج قاسم با سبک زندگی عادی و بدون آلایش او همراه بود.

فرمانده حوزه اصناف شهرستان جیرفت ابراز کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان کار بسیار قاطع، جدی و استوار و همچنین مصمم به انجام به موقع و صحیح کارها بود.

سالاری گفت: زیباترین جمله از دیدگاه مقام معظّم رهبری مدظله العالی نسبت به ویژگی‌های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان شهید زنده می‌باشد و اطاعت و ارادت خاصی که سردار دلها به مقام معظّم رهبری مدظله العالی داشتند باعث سرافرازی دین، دنیا و آخرت وی شد.

فرمانده حوزه اصناف شهرستان جیرفت لازمه سرافرازی، عزّت و موفقیت نسل آینده را سرلوحه قرار دادن مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: قاطعیت سردار دلها، انجام تعهدات، حضور و تصمیم‌گیری به موقع در میدان از مواردی می‌باشد که در تمامی زمینه‌ها باید از آن الگو گرفت.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcayen6o49nuy1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما