کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار بردسیر خبر داد؛

برگزاری اولین دوره از مسابقات سازه های ماکارونی در بردسیر

1 دی 1400 ساعت 20:18

وحید خطیبی از برگزاری اولین دوره از مسابقات سازه های ماکارونی در بردسیر خبر داد.


وحید خطیبی شهردار بردسیر به عنوان متولی اجرای این مسابقه در گفتگو با راه آرمان، در حاشیه این مسابقه  گفت: مسابقات سازه های ماکارونی  از مسابقاتی است که  در راستای مهارت افزایی و ضروریات امروزی برگزار میشود   و مایه خرسندی است   که با حمایت شورای اسلامی شهر بردسیر و همکاری مجموعه شهرداری و موسسات  مستقر در شهر بردسیر توفیق شد  که این دوره از مسابقات در شهر بردسیر برگزار شود و خوشبختانه این مسابقه  مورد استقبال بسیار خوب شهروندان قرار گرفت.

 وی افزود: شهرداری در راستای انجام رسالت های اجتماعی خودش سعی دارد  که همواره در  حوزه های فرهنگی و اجتماعی  فعالیت داشته باشد  و صرفا در حوزه عمرانی فعالیت های خودش را انجام ندهد و از نتیجه این قبیل مسابقات مطمئن هستیم که خبرهای بسیار خوبی در آینده منتشر خواهد شد.

خطیبی بیان کرد: این دوره از مسابقات به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسیر و آموزشگاه  فنی و حرفه ای ازاد رباتمهر با حضور ۲۰ شرکت کننده دانش آموز برگزار شد و از نفرات برتر تجلیل شد.

خانم خسروی مدیر و موسس آموزشگاه آزاد رباتمهر نیز گفت: هدف از برگزاری این مسابقات درک مقاومت فشاری و کششی پل ها بود که دانش اموزان با اموزش هایی که در آموزشگاه داشتند توانستند میزان خلاقیت خودشان را در این سن کم به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/شاه حیدری

 


کد مطلب: 123459

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/123459/برگزاری-اولین-دوره-مسابقات-سازه-های-ماکارونی-بردسیر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir