تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۰
۰
plusresetminus
فعال فرهنگی شهرستان کهنوج مطرح کرد؛

ساخت سازه کوچه های بنی هاشم با هدف ترویج فرهنگ فاطمی

محمد صادق سرحدی گفت:با شروع ایام فاطمیه از جمله کارها و ایده هایی که در بعضی از شهرها و روستاها صورت می گیرد و با استقبال مردمان آن شهر و روستا مواجه می شود، ساخت سازه ای در قالب طرح نمایشگاه کوچه های بنی هاشم می باشد.
ساخت سازه کوچه های بنی هاشم با هدف ترویج فرهنگ فاطمی
محمد صادق سرحدی فعال فرهنگی در گفتگو با راه آرمان عنوان کرد:با شروع ایام فاطمیه از جمله کارها و ایده هایی که در بعضی از شهرها و روستاها صورت می گیرد و با استقبال مردمان آن شهر و روستا مواجه می شود، ساخت سازه ای در قالب طرح نمایشگاه کوچه های بنی هاشم است.

وی افزود:از جمله اهداف این کار فرهنگی،می توان به ترویج و نشر فرهنگ عظیم فاطمی و آشنایی نسل جوان امروزی با سیره عملی و رفتاری حضرت صدیقه طاهره (س) اشاره کرد.

سرحدی با اشاره به تصویر کشیدن گوشه از زحمات حضرت زهرا در دفاع از ولایت امام علی(ع) بعنوان اهداف این نمایشگاه تصریح کرد:در حرکتی خودجوش و پس از ۳ ماه کار و تلاش مداوم ،توانستیم پروژه ساخت نمایشگاه ڪوچه های بنی هاشم در این روستا را به پایان برسانیم.

وی افزود: این نمایشگاه دارای بخش ها و غرفه های متعددی از جمله غرفه شهداء، غرفه غدیر، غرفه رحلت، غرفه سقیفه،باغ فدڪ، خانه حضرت علی (ع)،مسجد پیامبر(ص)، خیمه امام زمان(عج)، بیت الاحزان، قبرستان بقیع، شمعی برای مادر و بخش دلنوشته است.

سرحدی در پایان از عموم مردم و علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در روستای یدالله آباد شهرستان کهنوج دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccx1qs12bqie8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما