کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه بردسیر:

محبوبیت حاج قاسم گواه خدایی بودن اعمال اوست/ مردمی بودن رویکرد همه برنامه های سالگرد شهید سلیمانی

9 دی 1400 ساعت 8:54

سرهنگ حسین امیری گفت: به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برنامه های متعددی در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی در نطر گرفته شده است.


سرهنگ پاسدارحسین امیری فرمانده سپاه ناحیه‌ بردسیر در گفتگو با راه آرمان، از اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و علمی در ایام بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی عمر خود را در راه خدمت صادقانه به مردم و جهاد در راه خدا سپری کرد و به حق شهادت پاداش مجاهدت های او و این محبوبیت در دل های مردم گواه خدایی بودن اعمال اوست.

فرمانده سگاه ناحیه بردسیر بیان کرد: در راستای بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ترویج مکتب و راه او، برنامه های متعددی از روز ۹  لغایت ۱۷ دی‌ماه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد. 

وی تشریح کرد: این برنامه ها با رویکرد مردمی و همکاری همه نهادها در قالب های مختلفی از جمله برپایی  ایستگاه های فرهنگی و نمایشگاه ها، برگزاری بزرگداشت هاو یادواره های خانگی شهدا و اجتماعات مردمی و همچنین برگزاری نشست ادبی و هنری و وبینارهای علمی در سطح شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ امیری همچنین برگزاری مراسم نهم دی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، سرکشی از خانواده شهدای تشییع، برپایی موکب شهید سلیمانی در کمربندی، برگزاری مراسم در حسینیه ثارالله به مدت ۵ شب و مسابقه آنلاین از شاخص های مکتب شهید سلیمانی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام برشمرد.

وی در پایان مردم را به حضور حداکثری در برنامه ها دعوت کرد و گفت: ان شاءالله بتوانیم در ترویج مکتب شهید سلیمانی عزیز گام موثری برداریم. 

انتهای پیام/


کد مطلب: 123642

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/123642/محبوبیت-حاج-قاسم-گواه-خدایی-بودن-اعمال-اوست-مردمی-رویکرد-همه-برنامه-های-سالگرد-شهید-سلیمانی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir