تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵
۰
plusresetminus
ورزشکار و قهرمان پارا دو و میدانی جهان:

مکتب شهید حاج قاسم در تمام دنیا فراگیر شده است

سعید افروز گفت: حاج قاسم نمونه یک انسان وارسته و کامل بود، راه و مکتب شهید حاج قاسم و روحیه مقاومت انسان‌های آزاده در مقابل جهان استکبار همیشه ادامه خواهد داشت.
مکتب شهید حاج قاسم در تمام دنیا فراگیر شده است
سعید افروز ورزشکار ورزشکار و قهرمان پارا دو و میدانی جهان در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" در رابطه با سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم نمونه یک انسان وارسته و کامل بود.

پیام ورزشکار و قهرمان پارا دو و میدانی جهان به مردم جامعه 
وی بیان کرد: پیام من به مردم جامعه این است که همان‌طور شهید سلیمانی فرمودند؛ اطاعت از رهبری امری مهم و ضروری است از فرمایشات رهبری اطاعت کرده و ولایت‌مدار باشیم.

ورزشکار پارا دو و میدانی ایران در ادامه گفت: با توجه به اینکه سردار را زیاد ندیده بودم از صمیم قلب دوستشان داشتم، با شنیدن خبر شهادتشان شوکه شدم و در وجود خودم یک غم بزرگی می‌دیدم که واقعا ناراحت کننده بود.

افروز به بیان ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: حاج قاسم نمونه یک انسان وارسته و کامل بودو روحیه مقاومت ایشان بود که جهان اسلام را به سمت بصیرت و بیداری کشاند.

وی با اشاره به الگوهای این شهید والامقام اظهار کرد: یک الگوی که من از ایشان گرفتم روحیه خستگی‌ناپذیر و تقوی ایشان بود از این رو باید همانند این شهید عزیز در تمام امور زندگی خستگی‌ناپذیر باشیم.

قهرمان مسابقات پارالمپیک ابراز کرد: مکتب حاج قاسم در تمام دنیا فراگیر شده و مطمئن هستیم که در آینده گروه‌های مقاومت زیادی تشکیل خواهد شد و همین طور حاج قاسم‌های زیادی به وجود خواهد آمد.

افروز خاطر نشان کرد: باید به تمام مردم دنیا فهماند که راه و مکتب شهید حاج قاسم و روحیه مقاومت انسان‌های آزاده در مقابل جهان استکبار همیشه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ویژگیهایی چون تقوا، اخلاص، مردمی بودن و برای رضای خدا کار کردن ایشان می‌تواند الگوی هر کسی قرار بگیرد ان‌شاءالله که خداوند به همه ما این ویژگی‌ها را عنایت کند.

شایان ذکر است؛ سعید افروز نماینده کشور ایران اسلامی؛ موفق شده در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با پرتابی به طول ۴۰/۰۵ متر رکورد جهان را بشکند و به مدال طلا دست یابد.

وی اولین ورزشکاری است که در این کلاس پرتابی بیش از ۴۰ متر را به ثبت رسانده و در سه پرتاب ابتدایی خود نیز سه بار رکورد جهان را شکسته است.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcawen6w49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما